Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کردستان در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور عنوان سوم تیمی رده نوجوانان را کسب کرد. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور شامگاه شنبه 30 تیرماه در شهر بجنورد به پایان رسید و با انجام دو روز رقابت نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات 22 تیم در قالب 20 استان سراسر کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به مصاف هم رفتند و تیم کردستان نیز با 10 کونگ‌فوکار در این رقابت‌ها شرکت کرد و در پایان توانست با دو نشان طلا و نقره سکوی سوم بخش نوجوانان را کسب کند.

شینا امامی ورزشکار کردستانی نشان طلای نوجوانان را بر گردن آویخت و رکسانا خسروی نیز مدال نقره همین رده سنی را به دست آورد.

تیم کردستان به سرپرستی شادی کردی و مربیگری شقایق خسروی و ژینا جلالی در این رقابت‌ها حضور یافت.

رقابت‌های کونگ فو قهرمانی دختران نونهال و نوجوان کشور در روزهای 29 و 30 تیرماه به میزبانی خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/م

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان را در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

الیاس علی‌اکبری (اهل خراسان شمالی) به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.

بتول پاکروح (اهل خراسان شمالی) سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.

همچنین محبوبه خورشیدی سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت.

تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کند.

بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از ۴ اردیبهشت ماه در بجنورد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086071

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد