Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این مسابقات با حضور 50 ووشوکار شامل ۹ تیم از شهرستان‌ های یزد، تفت، خاتم، مهریز، میبد ، اشکذر و مروست در 2 بخش ساندا و تالو پسران به مدت 2 روز در سالن شهدای سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
بخش ساندا در 6 وزن برگزار شد که در 39- کیلوگرم ، شاهین سالاروند با شکست حریفان صاحب گردن آویز طلا شد ، صالح قربانیان در مکان دوم قرار گرفت و محمد سعید خبری و عرشیا اشیری به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 42- کیلوگرم ، محمدرضا جهانبان و عرفان بیگی اول و دوم شدند و محمد امین حجت آبادی و مهدی زارع به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن 45- کیلوگرم ، احمدرضا اکبریان ، سجاد سالم و ابوالفضل برزگری و همچنین در وزن 47- کیلوگرم نیز عباس یوسفیان ، محمدهادی منصوری و حجت رعیتی افضلی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 52- کیلوگرم به ترتیب ، حسین ابراهیم عباسی ، عرفان حاتمی و سینا نورزهی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن 60- کیلوگرم به دلیل عدم حضور ووشوکاران ، محمد مهدی حاتمی به عنوان نفر اول معرفی شد.
مسابقات بخش تالو که شامل حرکات نمایشی است در فرم دائوشو ، ابوالفضل مظفری و ابوالفضل زارع به ترتیب اول و دوم شدند و سینا صالح نژاد و علی آقا نظری نیز در فرم نانچوان مقام های اول و دوم را کسب کردند.
در فرم چانگ چوان ، ابوالفضل مظفری و « ابوالفضل» اول و دوم شدند و احمدرضا یوسفی و سید دانیال میرزابابایی به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در فرم نن گوئن ، علی آقا نظری و سینا صالح نژاد اول و دوم شدند و مقام سوم نداشت.
به نفرها و تیم ها برتر ، کاپ ، مدال و جوایزی تقدیم شد.
ششمین المپیاد فرهنگی ، ورزشی بسیج مساجد و محله های استان یزد از 28 تیرماه 1397 با حضور 2 هزار ورزشکار بسیجی در 12رشته شنا ، دو و میدانی، کاراته ، تکواندو ، جودو ، تنیس روی میز ، کشتی ، تیراندازی با کمان ، دارت ، طناب کشی ، ووشو و ورزش های پهلوانی و باستانی آغاز شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 300 هزار بسیجی ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت باستانی تکواندو جودو کشتی یزد نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید