Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه نیروی انتظامی در فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عملکرد و کارنامه درخشانی را دارد، گفت:پلیس در خط مقدم همکاری با این ستاد است.

سردار علی مویدی درحاشیه نشست تخصصی بررسی راهکار‌های مقابله با قاچاق Contraband و اخلال در بازار Store ارز اظهار داشت: از نظر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی جزء بازیگران اصلی مبارزه با اخلالگران بازار ارز و قاچاق کالا است و قطعا هر چقدر این بازیگری؛ هوشمندانه، آگاهانه و با برنامه‌تر باشد اثرات ماندگار آن بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه شاهدیم نیروی انتظامی به ویژه پلیس Police آگاهی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و بخش عمده‌ای از انتظارات ما را تأمین می‌کند، البته تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله وجود دارد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: شاهدیم به لحاظ شرایط خاصی که وجود دارد نیروی انتظامی تلاش‌های مضاعفی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته است؛ همچنین از نظر کمیت و ارزش پرونده‌ها شاهد رشد و افزایش توفیقات نیروی انتظامی هستیم.

این مقام مسئول اشاره کرد: پلیس در اتخاذ رویکرد‌های پیشگیرانه و پیشدستانه نیز عملکرد و کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: قطعا نیروی انتظامی با وجود نیرو‌های متخصص و ظرفیتی که دارد می‌تواند بر فرآیند مقابله با قاچاق کالا و ارز نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

مویدی در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین چالش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیست؟ پاسخ داد: متأسفانه باید بگویم بزرگ‌ترین چالش این ستاد کمرنگ بودن همکاری برخی دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، برهمین اساس شایسته است همدلی، هم پوشانی، هم افزایی و همکاری در اجرای برنامه‌ها حضور بیشتر و پررنگ تری داشته باشد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خاتمه گفت: در میان دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد بیشترین همکاری‌ها از سوی نیروی انتظامی هستیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت قاچاق Contraband بازار Store پلیس Police مبارزه با قاچاق کالا و ارز شوم مبارزه ناجا همکاری عکس فیلم دختر ایران مرد قتل حوادث پرونده ویدیو ها جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود