Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، فرماندار اسدآباد در بازدید از این کارخانه گفت : محصولات کارخانه رب اسدآباد در بسته های ۸۰۰ گرمی و ۹۰۰ گرمی سالانه در قالب بیش از ۱۰ میلیون قوطی رب به بازارهای آسیایی و عربی صادر می شود.
آقای حمیدوند از صادرات این محصول به کشورهای عراق ، روسیه، افغانستان ، گرجستان و قزاقستان خبر داد و افزود : افزایش صادرات علاوه بر ارزآوری بالا نقش مهمی در بالا بردن ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد : این کارخانه هر ساله در شهریور ماه، فصل برداشت گوجه فرنگی آماده خرید تولیدات شهرستان ، استان و حتی غرب کشور است و فعالیت آن از سه ماه تا شش ماه از سال می باشد.
فرماندار اسدآباد گفت : ظرفیت روزانه کارخانه رب اسدآباد هزار و ۳۰۰ تن گوجه فرنگی است که در شبانه روز بیش از۲۰۰ هزار قوطی رب گوجه فرنگی در بسته های ۸۰۰ و ۹۰۰ گرمی با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
آقای حمیدوند خاطرنشان کرد : سال ۹۵ صادرات این محصول کمتر از ۲۰ درصد بود ولی بنا بر قولی که آقای کتولی مدیر کارخانه در شهریور ماه سال گذشته داد صادرات به بالای ۶۰ درصد رسیده است.
او افزود : امسال۳۰۰ بهره بردار، ۶۰۰ هکتار اراضی خود را زیر کشت محصول گوجه فرنگی قرار داده اند که پیش بینی می شود۳۰ هزار تن محصول برداشت شود که برای کاهش مصرب آب هم ، ۹۰ درصد اراضی به صورت قطره ای آبیاری می شوند.
کارخانه رب اسدآباد در سال ۹۵ با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرک صنعتی این شهرستان راه اندازی و برای۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و۶۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان اسداباد رب گوجه آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید