Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: اتمام یادمان شهدای دشت میشان نیازمند حداقل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مهدی ظفری ظهر امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار داشت: بیش از یک سال از تشکیل شورا می‌گذرد شورایی که اعضای آن افراد وزین و خبره‌ای هستند که هیچ ابهامی برای انجام کار در این عرصه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه فردی که پذیرفته در این نظام زندگی کند  چتر جمهوری اسلامی بر سرش باشد حدی از ایثارگری را دارد گفت: ما به عنوان مسئولان این عرصه موظف هستیم این فاصله‌ها را کم کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار داشت: خدا می‌خواهد ما بزرگ شویم و زمینه این بزرگ شدن  را نیز در این کشور مهیا کرده  است اما چون ما در نعمت غرق هستیم متوجه وجود چنین ظرفیت نیستیم.

وی با اعلام اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب  هنرمتولیان فرهنگ این است که به دیگران یاد دهید از ارزش‌ها دفاع کنند ابراز کرد:  این بالاترین رسالتی است که از سوی رهبری برای ما در این عرصه تعیین‌شده است.  

ظفری با تشریح اقدامات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان و شکل‌گیری این شورا در شهرستان‌ها گفت: این شورا بالاترین فرصت برای بهره‌برداری از ظرفیت چنین گروهی است که متشکل از تمامی مدیران استان است.

وی با تأکید بر اینکه وحدت، بسترسازی، اتحاد و همدلی ازجمله ویژگی‌های موجود در استان است که می‌تواند سبب تبدیل شدن استان به قطبی در این عرصه در کشور شود عنوان کرد: با گذشته 4 دهه از انقلاب اسلامی ما دچار تغییرات گفتمانی شده‌ایم به‌گونه‌ای که در دهه چهارم انقلاب فضا ایجاب می‌کنم به گفتمان دهه اول انقلاب اسلامی بازگردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اعلام اینکه برای فرهنگ‌سازی و جریان سازی در جامعه به دو عنصر تبلیغات و گفتمان سازی نیاز داریم ابراز کرد: ما به‌اندازه کافی در طول این سال‌ها در حوزه تبلیغات کار انجام داده‌ایم به‌گونه‌ای 80 درصد از فعالیت‌های ما را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گفتمان سازی تصریح کرد:  گفتمان سازی توسعه‌پذیر، اثرگذار و پایدار است که تبلیغات فضا را برای تحقق آن در جامعه فراهم می‌کند موضوعی که ما تا امروز به آن ورود نکرده‌ایم.

ظفری با اشاره به اینکه اجماع سازی، ساختار سازی و.. از مراتب گفتمان سازی به شمار می‌آید ابراز کرد:  انتقال این فرهنگ نیاز به همت جمعی دارد بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و لزوم وحدت در جامعه ما حق نداریم با طعنه با یکدیگر صحبت کنیم.

وی با اعلام اینکه ساختار سازی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید تا سطح شوراهای اسلامی روستاها ادامه یابد عنوان کرد: با این اتفاق حتی دورافتاده‌ترین روستاهای استان نیز می‌توانند در کنار برنامه‌های خود به موضوع دفاع مقدس نیز بپردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان  درباره وضعیت یادمان شهدای دشت میشان نیز اظهار داشت: ما برای اتمام بخش‌های عمرانی این پروژه و دیگر برنامه‌های حداقل به 300 میلیون تومان دیگر اعتبار احتیاج داریم که امیدواریم استان این اعتبار را در اختیار ما بگذارد.

وی بابیان اینکه تاکنون برای این پروژه نزدیک به 1 میلیارد تومان هزینه شده است افزود:حضور معاون سیاسی استاندار همدان  در برنامه بازدید از وضعیت این پروژه بیانگر مهم بودن این موضوع برای استان است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ اسدالله عباسی در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.
وی با تأکید بر برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور در طرق مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ نرم افزود: در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش و رواج دهیم، زیرا تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب و سربلندی این نظام توجه به سیره و روش شهدا است.
استاندار گیلان با اشاره به اهتمام مسؤولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان بیان کرد: گیلان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس در گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تاخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در ورودی شهر رشت در حال ساخت است گفت: مرحله نخست این طرح شامل ساختمان‌های مدیریت و مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، همزمان با ۵ استان دیگر سوم خرداد امسال در ارتباط تصویری با رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از محوطه سازی مرحله نخست را شهرداری رشت انجام داده است گفت: شهرداری مابقی محوطه سازی نیز انجام خواهد داد تا در آینده بعنوان یکی از پارک‌های شهر رشت مورد استفاده قرار گیرد.
سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، مدیران و شهردار رشت نیز نظرات خود را برای تسهیل در بهره برداری این طرح بیان کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود