Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم «سید حسن حقانیان» از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) در مسجد نور میدان جهاد تهران آغاز شد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم ترحیم «سید حسن حقانیان» پدر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) در مسجد نور میدان جهاد تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم عبارتند از:
1. علی اکبر ولایتی
2. سردار اسکندر مومنی
3. علی پروین
4. حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد
5. علیرضا قزوه
6. سردار اسماعیل کوثری
7. سردار محمد شیرازی
8. حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی

پیش‌تر در پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهور، سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «علی اکبر ولایتی» عضور مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، «محمدباقر نوبخت» سخنگوی دولت، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و «قاضی سراج» رئیس سازمان بازرسی کل کشور، درگذشت پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفته بودند.

«سید حسن حقانیان» روز ۲۸ تیرماه امسال بعد از یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید وحید حقانیان سید حسن حقانیان پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام خسروپناه: امانتداری مهمترین ویژگی مومنان در پذیرش مسئولیت است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سومین شب از ماه مبارک رمضان و آخرین شب جمعه سال با حضور در سی و ششمین محفل انس بسیج جامعه پزشکی در مسجد الزهرا (س) دانشگاه شهید بهشتی به ایراد سخن پرداخت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک حلول ماه رمضان و عرض خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم به تبیین صفات حسنه و نیکو که اسلام بر آن تأکید کرده است پرداخت و گفت: توحید، تقوا، ورع رکن‌های مهمی است ولی در این میان ویژگی امانت داری یک ویژگی مهم است که اسلام به آن تاکید دارد.

حجت الاسلام خسروپناه درخصوص امانتداری گفت: امانتداری در هر کاری درست انجام دادن کار بر حسب خودش است، در پزشکی درست طبابت کردن و در معلمی درست تعلیم دادن است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای اینکه امانت‌دار باشیم نباید در کار‌ها دچار روزمرگی شویم و کار را تا جایی که در توان است به نتیجه برسانیم و طبیعتاً امانتدار واقعی بیش از یک امانت را نمی‌تواند بپذیرید.

وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه ۵۸ سوره نساء می‌فرماید امانت‌ها را به صاحبشان بدهید، چون آنها به عدل رفتار می‌کنند، خداوند سبحان بهترین چیزی که سفارش کرده است امانتدار بودن است و امانت را باید به اهلش سپرد. با این حال چطور برخی می‌توانند چند مسئولیت تمام وقت داشته باشند!.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس اضافه کرد: رزمندگان اسلام در آن زمان یک مسئولیت داشتند و در آن مسئولیت امانتدار بودند و همان مسئولیتی را که به آنها سپرده شده بود، نهایت کار وظیفه خود را درست انجام می‌دادند و این درس امانتداری است که ما باید از این رزمندگان بیاموزیم.

وی خاطره‌ای از عملیات بدر تعریف کرد و گفت: رزمندگان تا پای جان دفاع از میهن را مدنظر داشتند و امانت‌دار بودند.

در خاتمه این مراسم نورانی که در مسجد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت استاد خسروپناه اقامه شد و مراسم با اکران قلب‌رقه به کارگردانی و نویسندگی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید پروینی به پایان رسید.

گفتنی است؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان و پیرا پزشکان بسیج جامعه پزشکی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج ۱۴۰۳ همراه زائر نخواهد داشت/ محدودیت‌های اعزام برای بیماران
  • تحقق وعده قلعه‌‎نویی برای جوان‌گرایی؛ چه کسانی جای خود را به جوان‌ترها دادند؟
  • ۲۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان خوی جمع‌آوری شد
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال اجرا شد | مقصران ریزش پلاسکو چه کسانی بودند؟
  • حجت الاسلام خسروپناه: امانتداری مهمترین ویژگی مومنان در پذیرش مسئولیت است
  • حجت الاسلام والمسلمین رفیعی: امید به خداوند باید همراه با تلاش و کوشش باشد
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • انتخاب هیات رئیسه والیبال/ وحید مرادی نایب رئیس شد 
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال/ در حضور داورزنی؛ تقوی رئیس فدراسیون شد