Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین اسلام غلامی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان مرند که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در تشکیل و تکمیل پرونده های قضایی باید مراقب بود، کارکنان نیروی انتظامی و مجموعه قضایی به خاطر اقتضای کارشان نسبت به اسرار مردم مطلع هستند که باید اسرار مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارا کردن با مردم باید در اولویت مجموعه انتظامی و قضایی باشد، ضمن اینکه قانون اجرا می شود باید به مردم بها داد و در تصمیم گیری ها درست اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با آداب و رسوم اسلامی با مردم و متخلفین برخورد کنند، مردم خوبی در جامعه ما زندگی می کنند و نارضایتی های موجود به برخی حق کشی ها و فسادهای اداری برمی گردد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم خواهان اسلام و نظام اسلامی هستند، ادامه داد: نیروی انتظامی نماد مملکت است، اگر یک پلیس آداب معاشرت را رعایت کند مردم نسبت به نظام خوش بین می شوند. س

وی با اشاره به اینکه تغییر دولت ها تاثیری در عملکرد نیروهای مسلح ندارد، اظهار داشت: فعالیت دولت اصولگرا و اصلاح طلب تاثیری در عملکرد نیروهای مسلح ندارد، ما تابع محض ولایت فقیه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در پایان با تقدیر از فعالیت های رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان مرند ابراز داشت: مسئولیت روحانیت و عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح بسیار سنگین است.

کد خبر 4353896

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی نیروی انتظامی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد دهه کرامت مشهد شیراز یاسوج خرم آباد بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما

به گزرارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

کد خبر 846650 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • اتهامات تتلو اعلام شد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد