Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بانک قرض الحسنه مهرایران با اهتمام ویژه در امر ازدواج جوانان گامهای موثر و شایسته اي در راستاي توانمندسازي و تامين مايحتاج ضروري جوانان برداشته است و در يکدهه فعاليت ارزنده و مطلوب خود بيش از ۲۶۱ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه ازدواج جوانان پرداخت کرده که ۳۲ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۶ مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تهران یکی از استان هایی است که به علت تمرکز بيش از حد مردم و تنوع قوميت هاي مختلف طبقات گوناگون اجتماعي را در بر مي گيرد و به خاطر شرايط مناسب تر اقتصادي خصوصا نسبت به مناطق محروم، جوانان زيادي به دنبال تشکيل كار و زندگي به آن عزيمت مي كنند.
 
مدیریت شعب استان نیز با هدف توجه به کاهش مشقت در تامین مالي براي رفع مايحتاج ضروري جوانان در شرف ازدواج، تاکيد جدي در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج از خود نشان داده است، به نحوي که پرداخت وام ازدواج در سه ماه ابتداي سال جاري نسبت به پايان سال گذشته با ۳۰ درصد افزايش مواجه بوده است.
 
در سه ماه گذشته ابتدای سال ۹۷، بیش از ۱۰۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۱۶۱ هزار و ۴۵۰ میليارد ريال در شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهرايران پرداخت شده است که نسبت به پايان سال ۹۶ بيش از ۳۰ درصد رشد  دارد.
 
سنت زیبای قرض‌الحسنه یکی از مهم‌ترين برکات اجراي قانون بانکداري بدون ربا است که اميدواريم استمرار اين سنت حسنه، آثار مثبت بيشتري براي گشودن گره‌هاي بيشتري از مشكلات زندگي مردم داشته باشد.
 
هموطنان می‌توانند با مشارکت بیشتر در افزایش منابع قرض‌الحسنه و انتقال بخشی از گردش حساب خود به شعب، بانک قرض الحسنه مهرايران  را در پرداخت تسهيلات بدون سود و کم کارمزد ياري كنند .
 
بهبود شاخص های عملکردی مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه، فرهنگ سازي سنت پسنديده قرض الحسنه؛ استفاده از فن آوري اطلاعات و پياده سازي بانکداري الکترونيكي؛ استقرار سيستم مديريت دانش و تبديل بانك به يك سازمان پيشرو؛ مديريت بهينه منابع انساني و تنوع در ارائه خدمات بانكي از جمله اهداف تشكيل بانك قرض الحسنه مهر ايران است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست رشد پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی