Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد با حکم پرویز فتاح منصوب شدند.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس کمیته امداد در مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این نهاد حضور یافت.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر اینکه با رویکردی «اداری» اهداف این نهاد محقق نمی‌شود گفت: کمیته امداد نیازمند نیروی انسانی جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه توسعه کمیته امداد به معنی افزایش تعداد ساختمان‌ها و نیروی انسانی نیست افزود: توسعه این نهاد با مردمی کردن آن، همکاری با خیران و موسسه‌های خیریه و بروس‌سپاری برخی از فعالیت‌ها انجام می‌شود.

فتاح با بیان اینکه با استخدام نیرو‌های جدید مخالفتی ندارد، اما جذب نیروی انسانی در کمیته امداد مشروط است افزود: ورود نیروی جدیدِ سفارش شده نماینده مجلس، امام جمعه یا هر مقام مسئولی به کمیته امداد ممنوع است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: البته از حضور نیروی انسانی جهادی که به دانش مورد نیاز کمیته امداد مسلط باشد استقبال می‌کنیم. فردی که یکی از این دو خصوصیت را نداشته باشد برای سازمان هزینه محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت توجه ویژه به معیشت مددکاران این نهاد تاکید کرد و گفت: علاوه بر مددکاران باید برای کارکنان مناطق محروم نیز مزایای ویژه در نظر گرفت.

فتاح با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین تحول در حوزه مشارکت‌های مردمی تقویت سیستم نرم افزاری بوده است افزود: با تقویت ارتباط با حامیان و نیکوکاران از طریق به روز رسانی شیوه‌های نوین و الکترونیکی، پیامکی و دیگر روش‌های نوین، اعتماد و میزان مشارکت‌های مردمی نیکوکاران افزایش خواهد یافت.

شایسته ذکر است، میرهاشم موسوی با حکم فتاح جایگزین علیرضا عسگریان در معاونت اداری و مالی کمیته امداد شد.

رئیس کمیته امداد در حکم انتصاب معاون امور اداری و مالی با تاکید بر روان‌سازی فرآیند‌های اداری و مالی آورده است: برای تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی این نهاد، ارتقا سلامت اداری، انضباط مالی، افزایش انگیزه و نشاط و کارایی و توجه به رضایت‌مندی سرمایه انسانی کمیته امداد با رعایت امانت‌داری، صرفه‌جویی و حفظ بیت‌المال مورد انتظار است.

موسوی که پیش از این رئیس مرکز برنامه ریزی و پژوهش این نهاد بود، ریاست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌های کشور، ریاست مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر تهران و و مدیرکلی منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین مهندس فتاح در حکمی دیگر علیرضا عسگریان را به عنوان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد منصوب کرد.

فتاح همچنین از علیمحمد ذوالفقاری که پیش ازاین به مدت ۳ سال معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بود تقدیر کرد.
ذوالفقاری از بدو تاسیس کمیته امداد در این نهاد مشغول به خدمت بود که اکنون به مقام بازنشستگی نائل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیته امداد مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است