Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به چهار سوالی که وی و علیرضا محجوب نماینده تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت دارند، گفت: انفجارها و آتش سوزی در پالایشگاههای مختلف کشور، توزیع نامناسب قیر آسفالت و نخریدن لوله های تولید داخل از محورهای این سوالات است.

وی با بیان اینکه سوالات این هفته در صحن مجلس مطرح می شود، افزود: به رغم آتش سوزی در پالایشگاههای مختلف و ضررهای میلیاردی به بیت المال، متاسفانه وزارت نفت پیگیر برخورد با متخلفین نبوده و حتی از خانواده های کشته شدگان این حوادث دلجویی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: متاسفانه به رغم تولید لوله های خوب برای انتقال نفت و گاز  در داخل، وزارت نفت به فکر واردات این لوله هاست و همین باعث شده تا تولیدکنندگان داخل با مشکل مواجه شوند و محصولات آنها بدون مشتری باشد.

زنگنه گفت: وزیر نفت باید برای نخریدن لوله های نفتی تولید داخل و واردات این محصول به مجلس پاسخگو باشد.

وی همچنین از توزیع نامناسب قیر آسفالت انتقاد کرد و افزود: وزیر نفت باید در خصوص این سوالات به مجلس پاسخ قانع کننده بدهد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته وزیر نفت قبلا برای پاسخ به این سوالات در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شد که پاسخ های وی قانع کننده نبود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود