Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی آستان مقدس رضوی استان البرز از ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر از مردم کشورمان در طرح خادمیاری افتخاری رضوی خبر داد. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عباس قاضی‌خانی در مراسم تجلیل از خادمیاران رضوی که عصر امروز در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز دارای 24 ماه فعالیت خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی به مردم استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با بیان اینکه ماموریت‌های ویژه‌ای برای محرومیت‌زدایی به آستان قدس رضوی سپرده شده است، افزود: رسیدگی به فقرا و مستمندان و زائرین امام رضا(ع) از وظایف اصلی منشور رهبری خطاب به آستان قدس است.

وی ادامه داد: هدف اصلی و اولویت‌دار محرومیت‌زدایی و ماموریت ویژه دیگر ترویج فرهنگ رضوی با محوریت سیره نبوی و امام رضا(ع) است و از سه سال گذشته ماموریت آستان قدس رضوی فراتر از حرم مطهر رفته و خدمت‌رسانی به سراسر ایران اسلامی در دستور کار قرار دارد.

قاضی‌خانی با تاکید بر اینکه این پتانسیل برای محرومیت‌زدایی تحت پرچم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حال انجام است، عنوان کرد: طرح خادمیاران داوطلبانه رضوی به اجرا درآمده است و تاکنون 100 هزار نفر در سراسر ایران در طرح خادمیاران افتخاری رضوی ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های محلی و استانی در سراسر کشور ساماندهی شده و 32 کانون اعم از موارد مختلف برای خادمیاری رضوی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: آستان قدس رضوی در استان البرز 60 کانون موضوعی مرتبط با خادم‌یاری دارد و کانون‌های محلی با محوریت مساجد صورت می‌گیرد.

مدیر آستان قدس رضوی در البرز با بیان اینکه 7 هزار نفر زائر اولی حرم رضوی که توان مالی نداشتند در طول این دو سال به زیارت امام رضا(ع) اعزام شدند، تصریح کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی برای استان البرز مهیا کرده‌ایم که توسط خادمیاران رضوی اجرایی می‌شود و تاکنون یک‌هزار و 100 نفر از البرز در حرم مطهر امام هشتم به عنوان خادم‌یار به کارگیری شده است.

انتهای پیام/ش

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی