Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید محمود نوابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: با توجه به قرار گیری کشور در شرایط جنگ اقتصادی تولید کنندگان به عنوان افسران و سربازان این جنگ مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و بدون شک در شرایط کنونی نیز به راحتی از پیچ و خم ها عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت : در این شرایط نیازمند یک اجماع در سطح کلان بودیم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب این اجماع ایجاد و ستادی نیز به منظور مقابله با مشکلات ناشی از تحریم ها تشکیل شده است.

وی گفت: در قالب این ستاد حل موانع و مشکلات فراروی تولید کنندگان نیز بطور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

نوایی با اشاره به فعالیت بیش از 84 هزار بنگاه اقتصادی در کشور ادامه داد: در راستای حمایت از این واحدها روند پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال نیز تداوم خواهد داشت.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان یادآورشد: در حوزه تولید بانک‌های عامل نیز باید بیش از گذشته واحدهای تولیدی را همراهی کنند.

نوایی اظهار داشت: چنانچه حوزه های مانند امور مالیاتی و تامین اجتماعی نیز بخواهند تمام مطالبات وصول نشده سال های گذشته و امسال را لحاظ کنند بدون شک نمی توان از تولید کنندگان امید تولید داشته باشیم.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته در چهار ماهه امسال میزان سرمایه گذاری ها در سطح کشور رشد داشته است.

نوایی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با سوء استفاده کنندگان در حوزه اقتصاد کشور و حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح های بازرسی و نظارتی افزایش یافته است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: عمده هدف این بازرسی و نظارت مقابله با عرضه کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت به مصرف کنندگان است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست صادرات پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی در حاشیه همایش ایران و چین همزمان با ششمین همایش توانمندی‌های ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت‌هایی در ایران وجود دارد که در سایر کشور‌ها وجود ندارد.

وزیر صمت افزود: آن چیزی که از شواهد مشخص است توسعه روابط چینی‌ها و ایرانی‌ها است، این مسیر از گذشته وجود داشته و آن را نه تنها با چین بلکه با بقیه کشور‌ها ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بازار چین بسیار بزرگ است، گفت: ایران نیز کشور بزرگی است توانمندی صادراتی ایران در همه حوزه‌ها در این نمایشگاه نشان داده شده دلیل ندارد که همه نیاز‌ها را خود تامین کنیم و گاهی مقرون به صرفه نیست.

علی آبادی افزود: باید از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم و ظرفیت‌هایی در ایران هست که در چین نیست.ایران به روی هیچ کشوری بسته نیست و توسعه تجاری را با بقیه کشور‌های دنیا دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران در گذشته تک محصولی بوده است، گفت: به این سمت حرکت می‌کنیم که علاوه بر حوزه انرژی که اقتدار کشور است در سایر حوزه‌ها نیز فعال باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان داریم و هماهنگی برای تولید محصولات انجام می‌دهیم. اکنون ظرفیت‌ها شناخته شده است باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم. حوزه‌های اقتصادی کشور تنها محدود به حوزه انرژی نیست بلکه در حوزه معدن و سایر حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های خوبی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند