Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن شفیعی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه از مجموع ۵۳ کیلومتر طول مادی ناژوان تاکنون شبکه آبرسانی در ۴۲ کیلومتر آن ایجاد شده است، افزود: تا پایان سال ۹۷ در تمام مادی‌های ناژوان شبکه لوله‌گذاری آب انجام می‌شود تا در صورت مساعد شدن شرایط آب، آبیاری درختان حاشیه مادی‌ها با سهولت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مادی‌ها میراث‌های بی بدیلی است که باید برای حفظ آن تلاش شود، تصریح کرد: حفظ فضای سبز و درختان حاشیه مادی‌ها در دستور کار قرار گرفته است بر این اساس توسعه مراکز گردشگری، فرهنگی و ورزشی در این منطقه باید با روال قانونی انجام شود، زیرا حفظ باغات و فضای سبز اهمیت بیشتری دارد.

به گفته مدیر طرح ساماندهی ناژوان ، مراکزی که  در سال‌های گذشته در پارک طبیعی ناژوان راه اندازی شده از جمله تونل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان و باغ خزندگان در سطح کشور کم‌نظیر است.

شفیعی با بیان اینکه با گذشت ۲۰ سال از عمر احداث باغ پرندگان، این مکان هنوز زیباترین و جذاب‌ترین باغ پرندگان کشور است، گفت: سال گذشته بیش از ۶۰۰ قطعه پرنده کم‌یاب در باغ پرندگان تکثیر و رهاسازی شد.

 

انتهای پیام/م

 

‌مادی‌های ناژوان به شبکه لوله‌گذاری آب تجهیز می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

 مصطفی ملکی صادقی در حاشیه بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محور‌های روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است. 
وی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام گرفته است.
ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • بازگشت فلامینگو ها پس از چند سال به تالاب گاو خونی
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان