Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@01:46:45 GMT

چند خبر از استان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۸۵۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزهمدان، آقای جمالی زاده گفت: سالانه ۳۵ نمایشنامه صحنه ای و۲۰ نمایشنامه خیابانی توسط هنرمندان ملایری تولید می شود.
در جشنواره شهرستانی نمایشنامه خوانی و مونولوگ خوانی که هفته گذشته در ملایر برگزار شد ۱۷ اثر مونولوگ خوانی و نمایشنامه خوانی با حضور۲۸ هنرمند به روی صحنه رفت.

*****

در مراسمی از نفرات برتر مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی دانش آموزان نمونه فرزندان شهداء و ایثارگر شهرستان رزن تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان رزن با اشاره به عناوین و رتبه های کسب شده توسط فرزندان شهداء وایثارگران این شهرستان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قران کریم درمرحله شهرستانی با حضور ۱۵۰نفربرگزار شد .
آقای مصطفوی افزود: ۲ نفر ازجانبازان شهرستان رزن درمسابقات قران کریم ایثاگران استان حائزرتبه سوم مفاهیم وحفظ ۱۰جزء قرآن شدند.

****

بعد از گذشت ۱۰ سال از شهر شدن آجین، کمتر از پنج درصد ادارات دولتی در این شهر مستقر شدند.
نماینده مردم اسداباد درمجلس در بررسی مشکلات شهرآجین گفت: آاین شهربا جمعیت پنج هزار نفری ۱۰ سال پیش در سال ۸۸ به عنوان دومین شهراسدآباد معرفی شد که به لحاظ توسعه و استقرارادارات دولتی ضعیف است.
آقای رنجبرزاده افزود: شهرآجین در موقعیت جغرافیای خوبی با چشم انداز زیبا قرار دارد که به لحاظ تزریق کم اعتبارات هنوز رنگ و روی شهری به خود نگرفته است.
او گفت: به غیرازبخشداری، شهرداری ونمایندگی شرکت آب و فاضلاب متاسفانه مابقی ادارات و حتی بانکها هم دراین شهر شعبه ندارند و این موجب گله مندی مردم شده است.
شهر آجین درسال ۸۸ به مرکزیت بخش پیرسلمان با ۳۱ روستای تابعه و در مجموع بیش از۱۵ هزار نفر جمعیت در فهرست شهرهای تازه تاسیس کشور قرار گرفت .

*****

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از فعالیت ۶ گروه جهادی درراستای مرمت و بازسازی وخدمت رسانی به مدارس ومساجد خبر داد.
سرهنگ سیاوشی با بیان اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم در کنار مهارت آموزی ، پربارسازی اوقات فراغت و تعالی نفس از اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی است گفت: بازسازی ، نقاشی ، شعارنویسی ، لوله کشی مدارس و مساجد از جمله فعالیت های بسیجیان به صورت خودجوش و بدون چشم داشت مادی انجام می شود.
تا پایان سال درقالب اردوهای جهادی ، ۲۰ فعالیت خدماتی در مناطق محروم شهرستان تویسرکان اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان چندخبر خبرکوتاه استان نقاط مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد