Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:25:54 GMT

کاروان زیر سایه خورشید در کلاله

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۸۶۰۲

کاروان زیر سایه خورشید در کلاله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ خادمان امام الرضا (ع) ، کاروان "زیر سایه خورشید" امروز در شهر فراغی بخش پیشکمر کلاله مورد استقبال مردم و روحانیون اهل سنت قرار گرفت .

همچنین برای ادای احترام و عطر افشانی به مزار شهدای گمنام رفتند و بعد از دیدار با خانواده های شهدا ، عاشقان قزل امام یا همان امام رضا (ع ) بر پرچم حرم رضوی بوسه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز نیز به دیدار بیماران بیمارستان "حضرت رسول اکرم ص " شهرستان کلاله رفتندو خادمان الرضا( ع) با امام جمعه و رئیس تبلیغات اسلامی این شهر آنها را همراهی کردند.

همچنین خدام رضوی روز گذشته با حضور در شهرستان گالیکش مورد استقبال مردم قرار گرفتند و بعد از عطرافشانی مزار شهدای گمنام با خانواده های شهدای این شهرستان نیز دیدار کردندو در انتها مراسم خدام بر سینه امام جمعه گالیکش نشان افتخار رضوی را نصب کردند.

انتهای پیام /گ

کاروان زیر سایه خورشید مهمان کلاله ها شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد