Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یزد ضمن گرامیداشت حضور خدام در یزد گفت: جشنواره زیر سایه خورشید، حرکتی عظیم برای رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، شهردار یزد در دیدار با خدام حرم رضوی گفت: رسالت شهرداری، تنها ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی شهر نیست، بلکه رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان هم رسالت عظیمی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمندی که سالیانی هست در سطح کشور انجام می‌شود، جشنواره‌های زیر سایه خورشید است که معنویت خاصی برای شهرها به ارمغان می‌آورد و یک اتمسفر بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

 

شهردار یزد در پایان ابراز امیدواری کرد جشنواره‌ های زیر سایه خورشید سالیان سال ادامه پیدا کند و خاطرنشان کرد: امروز ما افتخار این را داریم که میزبان کاروان خدام حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) باشیم و خاک پای این عزیزان را می‌بوسیم.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم به یمن وجود این کاروان، فضای شهر دارالعباده را بیش از پیش معنوی و بانشاط کنیم و همچنین امیدوارم این برنامه عظیم که با زحمات بسیار زیاد یک مجموعه خدوم انجام می‌شود، سالیان سال مستدام باشد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع زلزله کرمانشاه مسجد مرتضی تهرانی دولت اعزام حجاج مراسم تشییع فلسطین شهردار یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا