Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد درخشان روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو آذربایجان غربی گفت: برگزاری این مجمع و انتخاب رییس هیات تازه؛ تحولی برای خانواده جودو این استان به شمار می رود و رییس هیات نباید در پشت این انتخابات مخفی شود.
وی بیان کرد: کار ریاست در این هیات فقط پشت میزنشینی نیست و یک مدیر مسوولیت پذیر باید برنامه محور و مدبر باشد تا بتواند امورات مجموعه خود را ساماندهی و برنامه محور کند و کارها با موفقیت تداوم بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخشان جلوگیری از ایجاد حواشی در مجموعه فدراسیون و هیات های مربوطه را بسیار مهم دانست و گفت: مشتعل کردن رفتارهای غیرورزشی همچون پروراندن مار در آستین است که در نهایت صاحبش را نیش می زند و به نوعی دود این رفتارها به چشم تمام اعضای خانواده جودو خواهد رفت.
وی افزود: به طور یقین اتحاد و همدلی در ورزش یکی از زیباترین فاکتورهای پیشرفت در یک مجموعه کاری است که علاوه بر بالا بردن قدرت و توانمندی جمعی موفقیت های روزافزون فدراسیون ها و هیات های تحت پوشش را به همراه خواهد داشت.
درخشان گفت: تنها داشتن پول، اعتبار، سخت افزار و سالن های ورزشی ملاک اصلی برای پیشرفت یک فدراسیون ورزشی نیست بلکه ایده ها، افکار سازنده و هماهنگی بین اعضا عواملی است که با یک کاسه کردن نظرها و پیشنهادها، اهداف متعالی و کمال گرایانه ای را خلق می کند.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات جودو و کوراش آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار و جعفر باقری در رقابت با سید علی رضوی دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع با کسب 11 رای از 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات ابقا شد.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان انتخابات پول جودو نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آذربایجان غربی با   تولید سالانه بیش از 1 میلیون تن معادل  یک سوم سیب درختی   کشور، یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول باغی است.

هر ساله بخشی از این محصول در بازار بصورت تازه خوری مصرف و بخشی نیز به کشورهای مختلف صادر میشود.

اما بخشی از  این محصول  که  در سردخانه های استان ذخیره شده است به دلایل مختلف از بین میرود.

وضعیت مبهم سیب باقیمانده در سردخانه های آذربایجان غربی کام کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش را تلخ می کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی و مدیریت این محصول در ماههای گذشته انجام داده ایم.

آقای کرمی در جلسه تنظیم بازار استان افزود: آذربایجان غربی قابلیت استفاده از تمام سیب تولیدی استان را ندارد و تولید سیب در این استان بر پایه صادرات برنامه ریزی می شود .

وی خاطرنشان کرد: امسال عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای صادرات این محصول اعمال نشد تا بازار مدیریت شود ولی با این حال بخشی از سیب تولیدی باغداران آذربایجان غربی در سردخانه ها باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: کشاورزان، بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان دقیق سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد