Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: تولیدات موسسه رازی و تلاش محققان این مجموعه علمی - تولیدی بزرگ کشور بیماری های خطرناک را مهار و ریشه کن کرده است که این بیماری ها خسارت زیادی به مردم تحمیل می کرد.
به گزارش صدای البرز از فارس، امروز دکتر کاظم خاوازی در حاشیه بازدید از موسسه رازی استان البرز،گفت: سازمان تحقیقات به دنبال تقویت موسسه رازی و ایجاد مجموعه ای قدرتمند در سطح دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سابقه موسسه رازی در تولید فرآورده های بیولوژیک و نقش این موسسه در حوزه سلامت کشور یادآور شد: به کمک تولیدات موسسه رازی و تلاش محققان این مجموعه علمی - تولیدی بزرگ کشور، بیماری های خطرناکی مهار یا ریشه کن شده که خسارت زیادی به کشور تحمیل می کرد.
سرپرست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در ادامه تاکید کرد: موسسه رازی چشم امید مردم ایران است و باید از آن محافظت کنیم.
در این بازدید، معاون جدید وزیر جهادکشاورزی، مشاور عالی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و جمعی از مسئولین موسسه رازی واقع در استان البرز، از ساختمان فرمولاسیون و تصفیه سرم های درمانی(B1)، بخش تولید واکسن های بی هوازی، پروژه بیوبانک و نمایشگاه دائمی روابط عمومی دیدن کردند.
لازم به ذکر است دکتر خاوازی به تازگی با حکم وزیر جهاد کشاورزی به سمت معاون وزیر و سرپرست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرم سازی رازی صدای البرز کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد