Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران در افتتاحیه طرح ولایت گفت: دشمنان می‌خواستند از صدور انقلاب جلوگیری کنند، ولی این تهدیدات برای ما تبدیل به فرصت شد و انقلاب به دنیا صادر شد.  به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در افتتاحیه بیست و سومین دوره آموزشی طرح ولایت دانشجویی کشور که در دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آینده این کشور را جوانان به دست خواهند گرفت، بنابراین باید خود را برای نقش آفرینی در ساخت کشور، انقلاب و نظام آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حفظ انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان، وظیفه مشترک بسیجیان، پاسداران و همه نیرو‌های حزب اللهی است و برای تحقق این امر باید ابتدا انقلاب اسلامی را شناخت و شرایط حال حاضر و وضعیت آن را درک کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: شرط شناخت انقلاب اسلامی بررسی شرایط امروز آن است.

جعفری خاطرنشان کرد: مبنای حرکت انقلاب و امام راحل از حدود ۶۰ سال قبل آیه ۴۶ سوره سباء است که می‌فرمایند؛ بگو قیام کنند در راه خدا، چه انفرادی و یا به صورت دو نفره یا جمعی.

وی در ادامه سخنان خود برخی از اهداف انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: مبارزه با ظلم و نظام استکبار یکی از اهداف اساسی این انقلاب است که به اقرار دوست و دشمن، به این اصل به خوبی عمل شده است.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: ما ایستادگی، مقاومت، دفاع از حق، زیر بار حرف زور نرفتن را از امام حسین علیه السلام یاد گرفته ایم.

جعفری با اشاره به شکست‌های پی در پی دشمنان در منطقه بیان کرد: به خاطر همین مقاومت و ایستادگی، می‌بینیم که دشمنان روز به روز ضعیف و ذلیل می‌شوند؛ هر چند که با قدرت رسانه‌های خود این واقعیت را برعکس نشان می‌دهند. آنان بعد از پیروزی انقلاب نتوانستند هیچ کدام از اهداف و برنامه هایشان را در منطقه محقق کنند.

وی برقراری عدالت و رفاه عمومی را یکی دیگر از اهداف اساسی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری عدالت محقق شده، اما نه به صورت کامل.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: بخشی از عدالت محقق شده، اما تحقق کامل آن کار سختی است که در زمان ظهور امام زمان (عج) یا در ادامه مسیر انقلاب، ابعادی دیگری از عدالت اجتماعی را در کشور شاهد خواهیم بود.

جعفری بیان کرد: رشد معنوی و رشد مومنین جامعه از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است که بار‌ها از رهبر انقلاب شنیده ایم در نسل جوان و جامعه رشد ایمانی اتفاق افتاده است، ولی رشد اخلاقی اسلامی دیگر هدف انقلاب اسلامی است که متاسفانه رشد کمی داشته است و نیرو‌های فرهنگی و مجاهد باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

وی برقراری امنیت و آرامش را از دیگر اهداف انقلاب دانست و گفت: خوشبختانه درصد بالایی از این هدف اتفاق افتاده؛ با وجود اینکه دشمنان ناامنی‌هایی به وجود آوردند و دائما برنامه ریزی برای بر هم زدن امنیت انجام هستند، اما با تلاش‌های نیرو‌های انقلابی و بسیجی این امنیت در کشور به نسبت قابل قبولی برقرار است.

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان از هفت تا هشت ماه قبل برنامه ریزی‌های خود را در جهت ایجاد ناامنی در ایران شروع کرده اند و این کار را از طریق فضا‌های مجازی رها شده انجام می‌دهند.

سردار جعفری گفت: اگرچه نارضایتی‌هایی به خاطر فشار‌های اقتصادی، تحریم ها و سوء مدیریت به وجود آمده، اما ناامنی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه منافقین، سلطه گران آمریکا و اسرائیل برای توسعه ناامنی در کشور هزینه بسیار کرده اند، اما به این هدف خود دست پیدا نکردند، گفت: در تیر و مرداد ماه برنامه‌های زیادی داشتند و امیدوار بودند این برنامه‌ها محقق شود؛ که چنین نشد.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: نجابت، بصیرت، عشق و ایمان مردم انقلاب اسلامی مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شده است.

جعفری در ادامه سخنان خود به توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند برای ایجاد ناامنی و اختلاف در جامعه به کار بستند و امروز که چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، می‌بینیم این توطئه‌ها به ثمر نرسیده است.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند که نور خدا را با جنگ نرم و توطئه‌های مختلف خاموش کنند، اما پروردگار اراده کرده که نورش را کامل کند.

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: درگیری بین حق و باطل، فلسفه انقلاب اسلامی است و تا این انقلاب است دشمنی دشمنان نیز وجود دارد.

جعفری با یادآوری این موضوع که تهدیدات سخت دشمنان مانند هشت سال جنگ و فتنه ۸۸ برای ما تبدیل به فرصت شد، گفت: دشمنان با ایجاد جنگ خواستند از صدور انقلاب جلوگیری کنند که این برای ما تبدیل به فرصت شد و انقلاب به دنیا صادر شد. 
وی افزود: البته دشمنان ما احمق هستند و نمی‌فهمند که این گونه تهدیدات حتی تهدیدات از جنس نرم هم اثر نمی‌کند؛ هر چند که برخی از آنان هشدار می‌دهندو مثلا در نشریه‌ای غربی آمده که براندازی در ایران چیز تازه نیست بلکه آرزوی ناکام مانده تمام دولت‌های آمریکاست.

جعفری بیان کرد: آنچه که تجربه و درک کرده ایم این است که باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و راه آن حرکت در مسیر قرآنی، اطاعت از ولایت و تمرکز بر توانایی‌های داخلی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عزیز جعفری طرح ولایت افتتاحیه طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود