Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی در مورد تاثیرگذاری خود روی فوتبال ایالت متحده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صحبت‌های زلاتان ایبراهیموویچ درباره اینکه می توانست پیش از این رئیس جمهور شود، سوژه رسانه‌ها شده است.

بنابراین گزارش؛ چند ماهی است که از انتقال زلاتان، ستاره سوئدی و 36 ساله به باشگاه لس آنجلس گلکسی می گذرد و این بازیکن همیشه علاوه بر توانایی های بی بدیل در مستطیل سبز، اظهارنظرهایی منحصر به فرد نیز داشته است و حالا او در خصوص اتفاقاتی که ممکن بود در صورت انتقال زودهنگام زلاتان رخ دهد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان گفت: "نمی دانم که آیا فرهنگ فوتبال بازی کردن در ایالت متحده را تغییر داده ام یا خیر زیرا من در لس آنجلس گلکسی تنها در حال انجام دادن وظیفه و شغل خود هستم.

اما شاید ایالت متحده خوش شانس بوده که من 10 سال پیش برای فوتبال بازی کردن راهی این کشور نشدم زیرا در آن صورت شاید در حال حاضر رئیس جمهور این کشور بودم."

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ رئیس جمهور آمریکا ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم اظهار کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس‌جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهم‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • روز دوم سفر رئیس جمهور به پاکستان به روایت تصویر
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ