Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@17:53:12 GMT

ویسی: خواسته‌هایم برآورده نشود می‌روم 

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۰۵۱۲

به گزارش وانانیوز، 

 بعد از اینکه عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجدسلیمان در تمرین عصر دیروز این تیم حاضر نشد اخبار زیادی مبنی بر قهر او منتشر شد. برخی هم از ارسال پیامک های تهدیدآمیز به این سرمربی خبر دادند. ویسی که در حال گذراندن دوران نقاهت خود است به خبرنگار ما گفت: من تیم نفت مسجدسلیمان را خیلی دیر تحویل گرفتم ولی با تلاش های شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی مان را نیز انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بچه ها فشار زیادی را تحمل کردند تا عقب ماندگی مان را جبران کنیم اما متاسفانه قول هایی که به بازیکنان داده شده بود عملی نشد.


ویسی با انتقاد از شرایط مالی بازیکنانش درباره هزینه های تیمش تصریح کرد: ما کل تیم را با ۶ میلیارد تومان بستیم و در این شرایط اقتصادی حتی کولیبالی را بدون دلار و با تومان ایرانی به تیم آوردیم. وقتی قرار است در این شرایط اقتصادی تیم را با نهایت صرفه جویی ببندیم لااقل مسئولان واریزی های بچه ها را به موقع عملی کنند.


او ادامه داد: من سند معتبر دارم که در تیم های مطرح کشور بازیکنانی وجود دارند که رقم قراردادشان به اندازه کل تیم ماست. آن وقت مسئولان ما برای واریز ۳۰ درصد قراردادهای بازیکنان ما با مشکل مواجه هستند. حتی نتوانسته اند برای بازیکنانی که از بیرون استان آورده ایم محل مناسبی برای سکونت تامین کنند.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که امروز صبح با مدیران داشتم قرار شد تا سه شنبه مشکلات حل شود و من هم به احترام مردم مسجدسلیمان کار را ادامه می دهم و تمرینات تیم را زیرنظر می گیرم. اما فقط تا سه شنبه صبر می کنم و اگر خبری نشد شک نکنید که از تیم می روم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!