Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، یک شرکت ترکیه‌ای اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را درباره نقش خود در ساخت سفارت آمریکا در قدس رد کرد.

شرکت لیماک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این شرکت در طرح ساخت سفارت آمریکا در قدس هیچ نقشی نداشت. اطلاعات منتشر شده درباره نقش این شرکت در ساخت سفارت آمریکا کاملا بی اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیماک از پنج سال پیش با شرکت دبیلد در آمریکا همکاری می کند و در بسیاری از طرح های وزارت امور خارجه آمریکا به ویژه ساخت سفارتخانه های آمریکا در بغداد، بیروت، نیوزلند و بلیز مشارکت داشته است.

شرکت لیماک اعلام کرد زمانی که مسئله ساخت سفارت آمریکا در قدس مطرح شد، ما به شرکت دبیلد اعلام کردیم در این طرح مشارکت نخواهیم کرد. شرکت دبیلد هم اعلام کرد لیماک هلدینگ در این طرح مشارکت نداشت و این شرکت به تنهایی طرح ساخت سفارت آمریکا را اجرا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک