Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@08:21:47 GMT

تمامی پژو 2008 های ثبت نام شده تحویل داده می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۰۵۷۱

به گزارش اکوفارس، هاشم یکه زارع در مجمع عمومی عادی سالانه ایران خودرو اظهار داشت: نباید چشمهایمان را به روی واقعیت ها و محدودیت های ایجاد شده در سال جاری ببندیم، محدودیت هایی وجود دارد و سختی هایی نیز در پیش خواهیم داشت و باید با حمایت همه مسئولان، سهامداران، کارکنان و مردم با سربلندی از آن عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ایران خودرو ادامه داد: محصولات پژو206 و پژو 207 هاچ بک و صندوقدار به صورت اتوماتیک در سال گذشته به صورت مستقل از پژو تولید شد.

وی تولید محصول 2008 را نیز از موفقیت های ایران خودرو در سال گذشته برشمرد گفت: تمام محصولات ثبت نامی در سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

مهندس یکه زارع تصریح کرد: خودرو سواری انحصاری خوانده می شود، در صورتی که مشتریان امکان انتخاب و خرید از چند خودروساز را دارند این در صورتی است که خودروساز برای تهیه مواد اولیه باید به تولیدکننده های مشخصی مراجعه کند و انحصار در این بخش معنای بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز خودروساز افزایش قیمت بالای 50 درصد داشته که موجب بالا رفتن هزینه تمام شده تولید خودرو شده در صورتی که مجوز افزایش قیمت خودرو بسیار کم تر بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که قیمت محصولات قطعه سازان نیز رشد 20 درصدی را تجربه کرده، خاطرنشان کرد: اگر خودروساز افزایش قیمت قطعه ساز را ندهد سبب تعطیلی آن می شود و اگر پرداخت کند با زیان هنگفت روبرو می شود.

وی با اشاره به سود بالای دلالان از اختلاف قیمت کارخانه و بازار تاکید کرد: روش قیمت گذاری خودرو باید از انحصار خارج شود.

مهندس یکه زارع انعقاد قرارداد ده جانبه طراحی و تولید پلتفرم ایران خودرو را از دستاوردهای سال گذشته ایران خودرو عنوان کرد و گفت: با افزایش دو و نیم برابری نرخ ارز سرمایه گذاری در این بخش، در صورت عدم حمایت با چالش مواجه خواهد شد. وی تصریح کرد: یا باید تن به ادامه تولید پلتفرم های قدیمی بدهیم و یا این که هزینه ها را به جان بخریم تا خودروساز شویم.

مهندس یکه زارع به اهمیت صنعت خودروسازی و قرار داشتن آن در صدر فهرست تحریم ها اشاره کرد و گفت: ما به عنوان لکوموتیو صنایع کشور باید به فکر باشیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان در حوزه های مختلف باید کمک و توجه ویژه ای به خودروسازی کنند تا اتفاق بدی برای این صنعت مادر نیفتد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین تاکید کرد: عواقب ترک بازار ایران برای شرکای ایران خودرو به مراتب سخت تر از دوره های گذشته خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب