Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه‌ی جهرم گفت: به علت وقوع آتش‌سوزی‌های متعدد در کوهستان‌های اطراف جهرم و یاری کوهنوردان جهرمی در مهار آتش، همایش مهار آتش و فواید جنگل به صورت مشترک با همکاری هیئت کوهنوردی و اداره‌ی منابع طبیعی برگزار می‌شود.

وی افزود: جنگل‌های شهرستان جهرم اغلب در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده و درختانی، چون بنه، کهکم، بادام کوهی، جرگه و مانند آن پوشش گیاهی غالب آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحرائیان، با بیان اینکه طی ۲ ماه اخیر شاهد وقوع ۶ آتش‌سوزی و آسیب‌دیدن چند هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی در این شهرستان بوده‌ایم، گفت: متاسفانه این حوادث عامل انسانی داشته که به شکل عمدی یا سهوی حادث شده است.

فرماندار جهرم شرکت در این همایش را برای عموم مردم آزاد اعلام و تاکید کرد که موضوعات مطرح شده در این رویداد می‌تواند به ارتقاء آگاهی‌های افراد شرکت کننده در جلوگیری از وقوع حریق، حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی و مواجهه صحیح در زمان بروز چنین حوادث کمک کند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

جهرم میزبان همایش مهار آتش و فواید جنگل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری حوادث منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر علمی این همایش بین المللی امروز در حاشیه پانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین که با حضور طلاب ایرانی و خارجی و سخنرانی شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان برگزار شد گفت: این پیش نشست‌ها تا کنون در ۳۰ کشور جهان با همراهی جامعه المصطفی و علوم ارتباطات برگزار شده است.

آقای سید محمد طاهری با بیان اینکه این همایش با پوشش ۱۰ رشته علمی در شاخه‌های مختلف علوم انسانی با ۳۳ محور برگزار می‌شود افزود: محققان و پژوهشگران تا ۲۱ اردیبهشت فرصت دارند مقالات خود را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و اردو به دبیرخانه همایش آدرس Palestine.hamayesh.miu.ac.ir ارسال نمایند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی العالمیه برای برگزاری این همایش، مجوز استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام را دریافت نمود.

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ۱۰ خردادماه در قم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • برگزاری همایش نمایش اسب های اصیل در طبس