Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از سایت 61 ساعت ترکیه، مجید حسینی، بازیکن ایرانی که با مصادره پاسپورت خود توسط باشگاه استقلال تهران مواجه شده بود با مداخله وزیر امور خارجه ترکیه و سفارت ایران توانست بر این مشکل دیپلماتیک فائق آید.

این رسانه ترکیه‌ای سپس به نقل از احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه نوشت: مجید حسینی به استانبول آمد و تست‌های پزشکی را پشت‌سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل دیپلماتیک پیش‌آمده این بازیکن را با مداخله مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه و نمایندگی سفارت ایران در شهر ترابزون حل کردیم. حسینی فردا به شهر ترابزون می‌آید و پس از تست‌های پزشکی مذاکره نهایی و عقد قرارداد صورت می‌گیرد.

باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه پیش از این وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و فصل گذشته باشگاه پرسپولیس را جذب کرده بود. مجید حسینی نیز دومین ملی‌پوش ایرانی ترابزون‌اسپور در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض