Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت امروز در تالار گلستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رییس شورای شهرستان رشت ابتدای مراسم با تقدیر از همه مسئولان و مدیران دلسوز نظام در شهرستان رشت خدمت به مردم را بالاترین عبادات دانست.

حجت جذب با اشاره به فعالیت‌های شورای شهرستان رشت اظهار داشت در یک‌سال اخیر تلاش شد با تکیه بر همه ظرفیت‌ها و همگرایی و تعامل با نخبگان و متخصصان دستاوردهای قابل توجهی را در کارنامه عملکرد خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت را با برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای اولین بار در شهرستان رشت بی‌سابقه دانست و از:

– انعقاد تفاهم نامه با سازمان انتقال خون و نامگذاری یک روز برای هر روستا به عنوان روز اهدای خون

– انعقاد تفاهم نامه جهت مشخص کردن سفیران گردشگری

– تعیین و آموزش سفیران حوادث غیر مترقبه

– تعیین سفیران هلال احمر با هدف آموزش روستاییان شهرستان رشت

– تعیین سفیران جهادی جهت برگزاری اردوهای جهادی

– گردآوری دو کتاب در حوزه شهدا

– تشکیل دبیرخانه دائمی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف در راستای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای اجرایی

– ایجاد کارگروههای مختلف در راستای توانمند سازی روستاها و بخش های شهرستان رشت

– ایجاد مراکز خلاقیت و نوآوری در راستای حمایت و آموزش ایده پردازی و برگزاری همایش های تخصصی در این حوزه با هدف ایجاد تعامل با ایده پردازان کشور

به عنوان دستاوردهای شورای شهرستان رشت در سال اخیر نام برد.

رییس شورای شهرستان رشت با تاکید بر جایگاه تاثیرگذاری شوراها شهرستان بر معیشت و زندگی روزمره و حل مشکلات مردم افزود : رسیدن به افق ایران ۱۴۰۴ در کشور امکان پذیر نیست مگر اینکه مدیریت کلان کشور و به تبعیت از آن مدیریت کلان استان شوراها را به عنوان پیشگامان این راه به صورت جدی و در نقشی مؤثر لحاظ کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خلاقیت زندگی روزمره شورای شهر نخبگان اهدای خون نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان