Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@04:33:15 GMT

تصادف اتوبوس با کامیون در محور قم - اراک/۲۰ مصدوم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۰۹۵۲

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در محور قم - اراک 20 مصدوم بر جا گذاشت. این حادثه رانندگی حدود ساعت 21 در 67 کیلومتری اراک بین یک دستگاه اتوبوس با کامیون رخ داده است. این سانحه رانندگی تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و تنها تعدادی از مسافران اتوبوس مصدوم شده اند آفتاب‌‌نیوز : پریا بهرامی  افزود: این حادثه رانندگی حدود ساعت 21 در 67 کیلومتری اراک بین یک دستگاه اتوبوس با کامیون رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اظهار داشت: با اطلاع از سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ظرفیت 12 مصدوم، چهار کد اورژانس از اراک، یک کد اورژانس از جمعیت هلال احمر استان و یک دستگاه ماشین تجهیزات به محل حادثه اعزام شد. 
بهرامی تصریح کرد: مصدومان درحال انتقال به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک هستند و جهت مداوی بیشتر بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز پیش بینی شده است. 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: این سانحه رانندگی تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و تنها تعدادی از مسافران اتوبوس مصدوم شده اند. 
بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، در پی این حادثه، دقایقی محور اراک - قم در محدوده مجتمع خدمات رفاهی گندمزار مسدود بوده که با تلاش نیروهای امدادی و انتظامی بازگشایی شده است.
این اتوبوس از مبدا تهران به مقصد نورآباد در استان لرستان در حال تردد بوده است. 
در تیرماه سال جاری 31 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند. 
منبع: ایرنا کد خبر: ۵۳۵۷۲۵ تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف کامیون اتوبوس اراک قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت

زهره صالح نساج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وقوع تصادف زنجیره‌ای در شمال شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: در این تصادف در محور شاهرود - آزاد شهر حوالی اولنگ رخ داد ۱۱ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه چهار مصدوم با بالگرد هوایی و هفت مصدوم دیگر با اتوبوس امداد و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: درمان مصدومان حادثه در حال انجام است.

رئیس اورژانس شاهرود با بیان اینکه در این تصادف شش خودرو با هم برخورد داشتند، تاکید کرد: دو دستگاه تریلی و دو خودرو پراید در کنار یک خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان در این تصادف با هم برخورد کردند.

نساج بیان کرد: علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6063746

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت