Web Analytics Made Easy - Statcounter




این درمانی باستانی آلمانی به شما کمک خواهد کرد.

این درمان سنتی آلمانی باعث کاهش کلسترول و چربی خون شده و به طور موثر رگ های شما را پاکسازی می کند.

این درمان با تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کبد برای خستگی، سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر عفونت ها بسیار موثر است.

به علاوه این درمان آلمانی از آسیب رادیکال های آزاد به سلول ها جلوگیری کرده در نتیجه از ایجاد بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





برای تهیه این معجون باستانی آلمانی باید 4 ریشه زنجبیل کوچک ، 4 عدد پیاز سیر و 4 عدد لیمو ترش به همراه پوست را خرد کرده با 2 لیتر آب روی حرارت بگذارید و هم بزنید تا به جوش آید .

شعله را خاموش کرده در ظرف را بگذازید و اجازه دهید سرد شود.

سپس از آبکش رد کرده و مایع بدست آمده را در بطری شیشه ای نگهداری نمایید.

عطر لیمو، طعم سیر را خنثی می کند بنابراین نگران بوی سیر نباشید.

دو ساعت قبل از وعده های غذایی یک لیوان از این درمان طبیعی را بنوشید.

این داروی طبیعی بسیار قدرتمند بوده و در مدتی کوتاه سلامت کلی بدن را بهبود می بخشد.

طول مدت این درمان بسته به میزان سازگاری آن با مزاج بدن شما از 1 هفته تا 40 روز است.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیمو ترش زنجبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری، در نشست «تهیه و تدوین شرح وظایف متولیان ایمنی جرثقیل های برجی شهر تهران» گفت: برای تهیه دستورالعمل ایمنی بهره برداری از جرثقیل های برجی شهر تهران باید مجموعه های نظام مهندسی و وزارت کار و سایر فعالان در این بخش گرد هم آمده و ضوابط مربوطه را برای کاهش هر چه بیشتر حوادث این حوزه تهیه کنیم.

وی افزود: در همین خصوص باید دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های پیشین با نگاه به تحولات روز و الزامات تامین هر چه بیشتر ایمنی مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا در مجموع شاهد کاهش مخاطرات ناشی از حوادث در حوزه ساخت و سازهای بلند مرتبه باشیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در کلانشهر تهران طی سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است و به تبع آن بهره برداری از ماشین آلات پیچیده در این صنعت رونق گرفته است، گفت: به خصوص در مورد جرثقیل‌های برجی و بهره برداری غیر اصولی در این حوزه که می تواند پیامدهای جانی و مالی قابل توجه‌ای بر جای بگذارد باید اقدامات لازم باری بازرسی و تامین ایمنی هر چه بیشتر در این حوزه پیش بینی شود.

وی افزود: از همین رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران مبنی بر تعیین و تدوین شرح وظایف تمامی ذی‌ربطان در حوزه ایمنی جرثقیل‌ها، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و تأمین ایمنی نیروی انسانی فعال در کارگاه‌ها و شهروندان و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و تجهیزات، تدوین شرح وظایف فعالان حوزه تاورکرین را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون تمامی فعالان این حوزه شناسایی شده اند و باید جدول شرح وظایف آنان در مراحل خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری، برچیدن و جمع آوری جرثقیل‌های مذکور تهیه و آموزش‌های لازم برای واحدهای تابعه شهرداری تهران و متولیان راه اندازی شود.

کد خبر 6093977

دیگر خبرها

  • کبد چرب و دردسرهایش
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • زالو درمان می‌کند؟
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟