Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  با جدایی وحید امیری از پرسپولیس و رفتن به ترکیه، پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شد. حالا برانکو، باشگاه و هواداران تکلیف خود را می‌دانند. پرسپولیس ۵ بازیکن کلیدی خود به اسامی مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری را از دست داد که جملگی بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این میان می‌توان به جرأت گفت فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی در چالش وفاداری کمترین نمره را گرفتند. طارمی که وسط راه پرسپولیس را به حال خود رها کرد و به الغرافه قطر رفت. فرشاد احمدزاده، اما با وجود نیاز پرسپولیس ترجیح داد به لیگ کم‌اعتبار لهستان برود در حالی که پیش‌تر گفته می‌شد او پسر برانکو است.
قصه وحید و صادق هم خیلی شبیه هم بود. پسر‌های بی‌حاشیه برانکو که سرمربی کروات هم اعلام کرد قدردان زحمات آنان خواهد بود. هرچند هواداران متعصب پرسپولیس معتقدند امیری و محرمی بی‌معرفتی کردند، اما هر دو ساکت‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان دو فصل گذشته این تیم بودند.
از بین بازیکنان جداشده پرسپولیس وضعیت محسن مسلمان با بقیه متفاوت است. او نه به اندازه مهدی طارمی برای پرسپولیس گل زد و نه به اندازه وحید امیری و صادق محرمی بی‌حاشیه بود، اما امروز نزد هواداران این تیم از هر سه بازیکن محبوب‌تر است. از این لحاظ فرشاد احمدزاده دوست صمیمی مهندس هم به گرد پای مسلمان نمی‌رسد. چرا؟
محسن مسلمان به میل خود از پرسپولیس جدا نشد بلکه برانکو او را نخواست. او بار‌ها اعلام کرد که بماند، ولی مرغ سرمربی کروات فقط یک پا داشت! به همین خاطر مسلمان از آزمون وفاداری پرسپولیسی‌ها سربلند بیرون آمد.

منبع: وانا

کلیدواژه: محسن مسلمان مهدی طارمی وحید امیری پرسپولیس فرشاد احمد زاده صادق محرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند

  کم‌کم به پایان لیگ نزدیک می‌شویم. این رقابت را چطور می‌بینید و چقدر جذابیت‌های لیگ از لحاظ فنی بالاتر رفته است؟
لیگ وقفه‌های بسیار زیادی در این فصل داشت. ما در نیم فصل به یک وقفه ۵۰ روزه خوردیم که می‌توانست هر تیمی را دچارچالش کند. اما با وجود این وقفه‌ها اکنون شاهدیم هفته به هفته اوضاع بهتر می‌شود و تیم‌ها از لحاظ فنی نمایش بهتری دارند. اما باید به این نکته هم اشاره کنم که فاصله فنی بین تیم‌ها زیاد است. شاهد این ادعا فاصله ۲۰ امتیازی بین تیم اول و تیم هفتم جدول است. لیگ قبلا به این منوال نبود و در این ۲۲ سال قدمت لیگ برتر چنین فاصله زیادی را بین تیم‌ها سراغ ندارم. این موضوع نشان می‌دهد تیم‌ها از لحاظ فنی از یکدیگر فاصله گرفته‌اند. برای این موضوع باید آسیب‌شناسی انجام شود.
 
یکی از مدعیان قهرمانی این فصل سپاهان بود که ناگهان از دور این رقابت بیرون شده است. شما این اتفاق را چگونه دیدید؟
سپاهان در شروع این فصل تیم بسیار متحدی بود اما چالش‌های زیادی را هم تجربه کرد. به هر حال تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد و رقیبان بزرگی هم در کنار خود می‌بیند ممکن است با هر چالشی به سرعت دچار مشکل شود. این چالش می‌تواند هم از بیرون باشد و هم از درون. ایجاد هر گونه حاشیه باعث شد سپاهان از صف مدعیان قهرمانی خارج شود.
 
الان جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است. این جنگ در نهایت به سود کدام تیم تمام می‌شود؟
دو تیم آن‌چنان به هم نزدیک هستند که هیچکسی نمی‌تواند با اطمینان بگوید کدام تیم قهرمان می‌شود. دو تیم از لحاظ کیفی وفنی تقریبا در یک سطح هستند. تفاوت‌های بین دو تیم آنچنان زیاد نیست که بگوییم این تفاوت‌ها باعث می‌شود این تیم درهفته‌های پایانی ببرد و تیم دیگر درهفته‌های پایانی ببازد. اما یک اشتباه کوچک،یک حاشیه جزئی ویک چالش ریزمی‌توانداین تیم‌ها رازمین بزند.هر گونه حاشیه کوچک برای هر یک ازدو تیم‌ استقلال وپرسپولیس کمرآنها رامی‌شکندوقهرمانی رابه تیم دیگری واگذار می‌کند.
 
استقلال و پرسپولیس از لحاظ کیفی نمایش مطلوبی دارند. اما غیر از این دو مدعی قهرمانی کدام تیم را سراغ دارید که نمایش کیفی قابل قبولی داشته باشد؟
چند تیم واقعا از لحاظ کیفی خوب هستند. این تیم‌ها ملوان، ذوب‌آهن والان هم مس رفسنجان هستند که در هفته‌های اخیر واقعا نمایش فنی خوبی داشتند.
 
شما این کیفیت فنی را در تیم‌های پایین جدول هم می‌بینید؟
همان‌طور که گفتم فاصله بین تیم‌ها زیاد است. من برای لیگ‌برتر یک طبقه‌بندی در‌نظر می‌گیرم، در واقع تیم‌های لیگ برتر در چهار طبقه هستند.این چهارطبقه براساس بودجه،سازماندهی، تشکیلات درون باشگاهی و مسائل دیگر است. این موارد فاصله بین تیم‌ها را می‌سازد. سه، چهار تیم در طبقه نخست قرار دارند. درطبقه دوم تیم‌هایی هستند که یک سری محدودیت‌های بیشتر دارند. به همین ترتیب با طبقات دیگر روبه‌رو هستیم.باید اقداماتی اساسی انجام شود تا فاصله‌های طبقاتی بین تیم‌های لیگ‌برتری از بین برود.
 
موضوع دیگر در رابطه با لیگ‌برتر این فصل به مسائل داوری و اشتباهات متعدد در این زمینه برمی‌گردد. به نظر شما این مشکلات در هفته‌های پایانی می‌تواند دامنگیر تیم‌ها به خصوص مدعیان قهرمانی شود؟
اشتباهات داوری در این فصل تاثیرگذار بود اما درفرآیندکلی برای هرتیمی۵درصد تاثیرگذارشد. باید بگویم شاید برخی از اشتباهات در جایگاه تیم‌ها تاثیر گذاشت اما شاید نهایت یک پله آنها را جابه‌جا کرد. تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی اکنون شرایط ویژه‌ای دارند. شاهد بودیم چطور اشتباه داوری در الکلاسیکوی اخیر به سود رئال مادرید تمام شد. مبادا که یک اشتباه داوری منجر به تغییر چهره قهرمان شود که در این صورت جنجال به وجود آمده را با هیچ چیز نمی‌شود جمع کرد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!