Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@13:24:28 GMT

جملاتی ساده برای رابطه جنسی بهتر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۱۵۱۵

جملاتی ساده برای رابطه جنسی بهتر

 

دکتر تری اربوک Terri Orbuch، محقق و دانشمند در دانشگاه میشیگان می گوید: برای خانم ها رابطه کلامی مهم ترین عامل برای صمیمیت عاطفی است و صمیمیت نیز پیش شرط لازم برای برقراری ارتباط است. وی می گوید : به طور کل مردها دوست دارند از طریق رابطه جنسی ارتباط عاطفی برقرار کنند اما زن ها تمایل دارند یک ارتباط عاطفی داشته باشند تا نیاز به رابطه جنسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر ایان کرنر Ian Kerner نویسنده She Comes First نیز می افزاید لغات می توانند تقویت کننده قوی برای میل جنسی زنان باشند، اما اغلب به اندازه کافی استفاده نمی شوند.

حرف های مرد این قدرت را دارند که زن را به ارگاسم برسانند، اعتماد به نفس او را افزایش دهند و رابطه جنسی را برای هر دو نفر لذت بخش تر کنند. در ادامه به چند نکته در این باره اشاره می شود.



احساسات واقعی خود را بیان کنید
صحبت ها و احساسات تان یکی باشد، زبان بدن شما همیشه واقعیت را بیان می کند. مطمئن باشید اگر احساسات تان با کلمات شما هماهنگ نباشد، زن متوجه خواهد شد. زن ها در توجه به احساسات دیگران نسبت به مردها از درک بالاتری برخوردارند و در نتیجه میزان موفقیت شما در بیان دروغ احساسات خیلی کم خواهد بود.



به برخی چیزها توجه بیشتری داشته باشید
به این طریق می توانید نشان دهید که متفکر هستید و به برخی ویژگی های وی اهمیت بیشتری می دهید و بیشتر توجه می کنید. دو جمله "تو زیبا هستی" و "چشم های تو زیباست" کاملا متفاوت هستند و تاثیرات متفاوتی هم خواهند داشت.



صریح باشید و در مورد اصل مطلب صحبت کنید
لازم نیست قبل از هر کاری مدت ها صحبت کنید، بهتر است تمام مسائل را به طور مختصر و مفید و به شکلی صریح بیان کنید.



رابطه جنسی بهتر و صمیمیت بیشتر با چند جمله ساده و تاثیر گذار

هر گونه تعریف و تمجید از ظاهر زن می تواند به زن احساس جذابیت بدهد، اما با تعریف کردن از یک چیز خاص که می دانید توجه و تلاش زیادی روی آن دارد، می توانید نشان دهید که متوجه تلاش های او شده اید و به این طریق از او تشکر می کنید.



من بوسه های تو را دوست دارم.
برای خانم ها مهم است که بدانند شما بوسیدن او را دوست دارید. زمانی که در مورد بوسیدن او صحبت می کنید، آنچه را واقعا دوست دارید بیان کنید.



من وقتی با تو هستم واقعا احساس خوبی دارم.
به همسر خود اجازه دهید بداند که شخصی خاص و متفاوت در زندگی شماست، به این شکل می توانید احساسات او را تحریک کنید.

در حین رابطه جنسی احساسات خود را بیان کنید و به او بگویید که دوستش دارید. هر آنچه در حین رابطه جنسی باعث تحریک و لذت بیشتری در شما می شود، به راحتی و در همان لحظه بیان کنید. بعد از اتمام رابطه جنسی از همسر خود تشکر کنید و به وی بگویید که دوست دارید برای همیشه با او بمانید.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رابطه رابطه جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب

کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب» به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری به چاپ دوم رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده»؛ خلق شخصیت‌ها و داستان‌های جذاب به قلم مگی هاماند و ترجمه مسعود ملک‌یاری در انتشارات سوره‌مهر به چاپ دوم رسید.

این کتاب سومین جلد از مجموعه «گام به گام تا داستان‌نویسی حرفه‌ای» است که به مخاطب کمک می‌کند مهارت‌های خود را در نگارش رمان، داستان‌های کوتاه و نوشته‌های کوتاه داستانی یا غیرداستانی تقویت کند. هاماند در این اثر از تمرین‌ها و نمونۀ آثار بزرگان ادبیات استفاده کرده‌ و کوشیده‌ مطالب تا حد ممکن کاربردی باشند تا علاقه‌مندان نویسندگی بتوانند ایده‌ها و فکرهای ابتدایی‌ را طی فرایندی به نوشته‌ای کامل تبدیل کنند.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» از شش فصل تشکیل شده است از جمله؛ «کار را با تمرین‌های نگارش خلاق آغاز کنید»، «باورپذیرکردن شخصیت اصلی همه چیز است»، «تصویر کردن با توصیف»، «پروراندن پیرنگ و ساختار مورد نظرتان»، «پرداخت اثر؛بازبینی و ویرایش» و «بخش زمان‌ها».

مهرداد صدقی با "آبنبات لیمویی" به نمایشگاه می‌آید

کتاب بیشتر بر روایت‌های داستانی وغیرداستانی تمرکز دارد و درباره کتاب‌هایی است که داستان‌گو هستند. بسیاری از تمرین‌های این کتاب برای کسانی هم که می‌خواهند نمایشنامه، فیلمنامه یا گونه‌های ادبی دیگری را تجربه کنند، می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

«نویسندگی خلاق به زبان ساده» در چاپ دوم با کارشناسی تخصصی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات سوره مهر با شمارگان هزار و 250 نسخه دربازار نشر موجود است.

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • هوش مصنوعی در همدلی با انسان پیشرفت کرده است
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات
  • هوش مصنوعی در همدلی با احساسات از انسان‌ها بهتر عمل می‌کند