Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:16:21 GMT

«نقد به دولت» دلیل عدم پرداخت یارانه به احزاب

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۱۶۵۷

«نقد به دولت» دلیل عدم پرداخت یارانه به احزاب

بازرس خانه احزاب گفت:‌ به نظر می‌رسد که افزایش نقدهای احزاب در طی ماه‌های اخیر، یکی از دلایل تعلل وزارت کشور در خصوص واریز یارانه احزاب باشد.

خبرگزاری فارس: بابک آذرباد بازرس خانه احزاب ایران در مورد عدم تخصیص یارانه به احزاب از سوی دولت اظهار داشت:‌ اگرچه در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، اقدامات شایسته‌ای در مورد بازگشایی خانه احزاب ایران صورت گرفت، اما واقعیت این است که احزاب ایران، علیرغم اینکه غالبا از دولت آقای روحانی حمایت کردند و تلاش گسترده‌ای را برای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات‌های سال ۹۲ و ۹۶ داشتند، اما در عمل هیچگاه آنگونه که باید مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ با گذشت شش سال از عمر دولت‌های یازدهم و دوازدهم، رییس جمهور و معاونان ایشان هیچگونه ملاقات و ارتباط مناسبی با خانه احزاب ایران نداشته‌اند که جای تاسف فراوان دارد.

آذرباد یادآور شد:‌ با فشار رسانه‌ای احزاب و پیگیری برخی نمایندگان مجلس، پس از گذشت ۶ سال از عمر دولت آقای روحانی، در نهایت بودجه‌ای ناچیز معادل ۴ میلیارد تومان به عنوان یارانه احزاب در لایحه بودجه سال ۹۷ منظور شد که متاسفانه اعلام شد که صرفا نیمی از این مبلغ به احزاب تخصیص یافته و در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

بازرس خانه احزاب تاکید کرد:‌ اما وزارت کشور نیز با گذشت بیش از ۴ ماه از سال مالی ۹۷ از تودیع این وجه به خانه احزاب خودداری می‌کند و به نظر می‌رسد که افزایش نقدهای احزاب در طی ماه‌های اخیر، یکی از دلایل تعلل وزارت کشور در خصوص واریز یارانه احزاب باشد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YYY

منبع: فردا

کلیدواژه: نقد به دولت پرداخت یارانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد