Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سالهاست سازمان لیگ برای انتخاب مجری و کارگزار تبلیغات محیطی فوتبال با مشکل مواجه است و هر قراردادی که منعقد کرده مشکلات خاص خودش را داشته و نه تنها حق باشگاه به آنها داده نشده بلکه بخش عمده پول هم به فوتبال نرسیده است. 

فصل هجدهم لیگ برتر درحالی از روز چهارم مرداد آغاز می‌شود که سازمان لیگ هنوز بخش عمده‌ای از مبلغ قرارداد فصل گذشته که گفته می شود ۵۰ میلیارد تومان از مبلغ ۶۷ میلیارد کل قرارداد است را دریافت نکرده و مجری تبلیغات محیطی به تعهداتش عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال مسئولان سازمان لیگ حدود یک ماه پیش مذاکره برای انتخاب شرکت مجری تبلیغات محیطی را آغاز کردند و با برگزاری مناقصه شرکت برنده را انتخاب کردند و پیش قراردادها هم با این شرکت امضا شد. البته قرارداد نهایی از سوی سازمان لیگ امضا نشد. 

در این مورد گفته شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بنابر ملاحظاتی نخواسته سازمان لیگ با این شرکت قرارداد ببندد. با این تفاسیر مسئولان سازمان لیگ درحالی که یک بار مناقصه تبلیغاتا محیطی را برگزار کردند و برنده هم مشخص شد، اما با این دلیل که شرکت فوق بدهکار بوده است حاضر نشدند قرارداد نهایی را امضا کنند.

این در حالی است که برخی شرکت ها که با آقازاده ها اداره می شوند مذاکراتی را با سازمان لیگ داشته اند و به واسطه ارتباطات و رابطه هایی که وجود دارد قصد گرفتن تبلیغات محیطی فوتبال را دارند. 

یکی از این آقازاده ها سالهاست که از کنار فوتبال و سامانه های پیامکی میلیاردر شده و توانسته یک آقازاده دیگر را مسئول شرکت دیگرش کند و حالا آقازاده دوم هم وارد مذاکره با مسئولان فوتبال شده تا بتواند راه دوستش را برود. 

سازمان لیگ که در فاصله چهار روز تا مانده به شروع لیگ هجدهم هنوز نتوانسته تکلیف مجری تبلیغات محیطی فوتبال را مشخص کند، مذاکراتی را با چند شرکت دنبال کرده و قرار است بزودی همکار خود در تبلیغات محیطی را معرفی کند. 

در همین راستا دو آقازاده که از ژن های خوب هستند و مذاکراتی را با مسئولان سازمان لیگ انجام دادند. حمایت یک نماینده مجلس و یک مدیرعامل از این آقازاده در ورودشان به فوتبال بی تاثیر نیست و سازمان لیگ هم بی میل نیست با این افراد قرارداد امضا کند. 

بزودی مشخص خواهد شد که برنامه سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی لیگ هجدهم چیست؟ اما با توجه به سوابق قبلی خیلی نباید امیدوار بود که باشگاه ها از این درامد عایدی چشمگیری داشته باشند. شاید نفرات دیگری به جای باشگاه ها از این قراردادها نفع ببرند!

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک