Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:38:31 GMT

تام کروز بعد از ۲۲ سال با تاپ‌گان باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۲۳۰۷

تام کروز بعد از ۲۲ سال با تاپ‌گان باز می‌گردد

"تام کروز" بازیگر محبوب سینمای هالیوود که در سال‌های اخیر کمی از فروغش در میان هواداران کم شده بار دیگر برای اعاده حیثیت و بازگشت محبوبیتش با فیلمی خاطره انگیز به سینما‌ها باز می‌گردد.

به گزارش  میزان، "تام کروز" بازیگر محبوب سینمای هالیوود که در سال‌های اخیر کمی از فروغش در میان هواداران کم شده بار دیگر برای اعاده حیثیت و بازگشت محبوبیتش با فیلمی خاطره انگیز به سینما‌ها باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را آغاز کرده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی "تاپ گان" ساخته "تونی اسکات" در سال ۱۹۸۶ است.

به تازگی "جنیفر کانلی" بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون "نوح"، "مرثیه‌ای برای یک رویا" را داشته به جمع بازیگران تاپ گان ۲ پیوسته است. کانلی از دیروز بازی خود در تاپ گان را آغاز کرده است.

"پیتر کریگ" و "جاستین مارس" نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و "جوزف کوشینسکی" کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی "پارامونت پیکچرز" اکران بین المللی فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. گفتنی است به غیر از تام کروز و جنیفر کانلی بازیگرانی همچون وال کیلمر و مایلز تلر نیز تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دیوار کشی در مرز افغانستان
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان