Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خانی مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» در گفت‌وگو با فارس، درباره کیفیت اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذارد؛ اما ما به هیچ عنوان از وضعیت اکران راضی نبودیم.

وی ادامه داد: نمایش بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور از یک سو و نمایش گسترده فیلم‌های کمدی از سوی دیگر باعث شد که فیلم سینمایی «در وجه حامل» فروش مناسبی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخاطر پرفروش بودن فیلم‌های کمدی، اکثر سینماداران زمان‌های طلایی اکران را به نمایش اینگونه آثار تخصیص می‌دهند و این موضوع به فیلم‌های مانند «در وجه حامل» صدمه می‌زند. 

مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» درباره اکران فیلم سینمایی «اتاق تاریک» اعلام کرد: این روزهای مشغول مذاکرات با سینماهای سرگروه برای اکران فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی روح الله حجازی هستیم و هنوز سرگروهی اکران این فیلم قطعی نشده است. فیلم سینمایی «اتاق تاریک» قرار است از مهرماه سال جاری در سینماهای کشور نمایش خود را آغاز کند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد. به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود. طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

کد خبر 849660 منبع: ایسنا برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • نویسنده فیلم سینمایی فسیل : دستمزدم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد