Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:54:24 GMT

حادثه وحشتناک در شهربازی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۲۵۸۷

حادثه وحشتناک در شهربازی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سقوط ناگهانی یک وسیله بازی در شهربازی در پاکستان به مصدومیت چند تن منجر شد.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: دستگاه وحشتناک هفده میلیاردی پارک ارم + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   مصدومیت چند نفر در شهربازی + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وعده چندباره برای «شهربازی» و «تله‌کابین» تا وعده راه اندازی ۲ خط «بی آر تی»

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه در برنامه افطاری خبری شب گذشته پاسخگوی سوالات خبرنگاران در حوزه‌های مختلف شهری شد.

نادر نوروزی در این نشست که شب گذشته (۲۸ اسفند) در محل هتل پارسیان برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر خود به کشور چین، در خصوص دستاوردهای این سفر گفت: این سفر به دعوت و هزینه کشور چین صورت گرفت و مربوط به ثبت جهانی کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک است.

وی افزود: شهر خلاق یعنی شهری که ویژگی و توانایی منحصر به فرد و خلاقیت داشته باشد و کرمانشاه در زمینه خوراک این خلاقیت و ویژگی را داشته و به عنوان شهر خلاق خوراک در سطح جهانی به ثبت رسیده است.

نوروزی گفت: شهرهای خلاق هر از گاهی گردهمایی و دورهمایی هایی داشته و تاکنون ۵ بار از سوی کشورهای دیگر دعوت شده‌ایم، اما به دلیل برنامه‌های داخلی نتوانسته‌بودیم در برنامه‌های آنها شرکت کنیم اما اگر این بار نمی رفتیم امتیاز منفی برای کرمانشاه داشت و برای همین بنده به همراه دو نفر از مدیران شهرداری از جمله رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه به این سفر رفتیم.

وی تاکید کرد: تمام هزینه های این سفر برعهده میزبان بود و ما ریالی از هزینه های شهرداری کرمانشاه و از اعتبارات کشور برای این سفر هزینه نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: مقداری از وسایل آشپزی و تهیه غذا و خوراک مخصوص کرماشاه مانند «ساج» را در این سفر با خود به همراه بردیم تا این وسایل در موزه شهر خلاق خوراک در شهر شونده چین باقی بماند و همین امر فرصت دیگری است که گردشگران این موزه در بازدید از غرفه ایران در این نمایشگاه با کرمانشاه و خوراک های آن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

۴۰ درصد خرابی های معابر شهر آسفالت شده است

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص سوال خبرنگاران در زمینه وضعیت نامناسب آسفالت معابر گفت: از سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی پنج ساله ای برای این کار در نظر گرفته‌ایم و قرار بر این شد که سالانه ۲۰ درصد معابر آسفالت، روکش یا لکه‌گیری شوند.

وی افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر طبق برنامه پیش رفته‌ایم و هم اکنون ۴۰ درصد خرابی های سطح معابر شهر آسفالت شده است.

نوروزی گفت: طی دو سال گذشته ۱۹۰۰ کوچه و ۱۹۴ خیابان آسفالت، روکش و لکه گیری شده است و ۲۸۰ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد تومان برای این کار صرف شده است.

نوروزی گفت: ۶۰ درصد باقی مانده خرابی‌های آسفالت معابر شهر هم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی سه سال آینده انجام خواهد شد.

شروع عملیات اجرایی شهربازی کرمانشاه؛ شاید سال آینده/ تله کابین؛ همچنان چشم انتظار دستور وزیر میراث

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص تعیین تکلیف شهربازی کرمانشاه باز هم شروع عملیات این پروژه را به سال آینده موکول کرد و افزود: چندین سرمایه گذار پای کار هستند و این پروژه در مرحله فراخوان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم سال آینده عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کنیم.

وی افزود: این پروژه به شکل یک شهربازی مدرن در زمینی به مساحت ۱۳.۵ هکتار احداث خواهد شد.

نوروزی گفت: اجرای این پروژه به شکل فاز بندی خواهد بود تا با بهره‌برداری از فاز یک بتوانیم شهربازی را برای استفاده مردم بازگشایی کرده و اجرای فازهای بعدی همزمان با بهره‌برداری فاز اول پیش رود.

وی افزود: در خصوص تله کابین کرمانشاه هم که مطالبه ۲۰ ساله مردم کرمانشاه است سه بار با وزیر میراث فرهنگی جلسه داشته و پیگیر بوده‌ایم.

نوروزی گفت: مجوز تله کابین در حال صدور است و به محض اینکه صادر شود عملیات اجرایی آن ظرف مدت کوتاهی انجام خواهد شد.

۵۰۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در مرحله «عملیاتی شدن» است/ تصویب بودجه ۶۳۰۰ میلیاردی شهرداری

وی با بیان اینکه کرمانشاه یک مرکز خرید بزرگ ندارد، گفت: ۸۴ هزار متر زمین شهرداری را برای راه اندازی یک مرکز خرید بزرگ در نظر گرفته‌شد.

وی افزود: برای این پروژه سرمایه‌گذار خارجی و داخلی داریم و بزرگترین مرکز تجاری غرب کشور را در کرمانشاه افتتاح خواهیم کرد و پیگیر اجرای این پروژه هستیم.

شهردار کرمانشاه در خصوص سرنوشت پروژه «فیروزه» هم گفت: مصوبه گرفته‌ایم که ۱۵ درصد سهم شریک پروژه را خریداری کرده و مشکلات را از سر راه این پروژه برداریم.

وی افزود: با انجام این کار، «فیروزه» هم به یک مجتمع تجاری در زمینی به مساحت ۵۷ هزار مترمربع تبدیل خواهد شد.

نوروزی از آماده سازی ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری برای شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: ۵۰۰۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها در مرحله عملیاتی شدن قرار دارد و قطعا با اجرای برخی از آنها در سال آینده چره شهر متحول خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در بخش دیگر صحبت‌های خود اشاره‌ای هم به بودجه سال آینده شهرداری داشت و افزود: بودجه سال آینده ۶۳۰۰ میلیارد تومان است که کلیات آن در شورای شهر مصوب شده‌است.

۲ خط «بی آر تی» در کرمانشاه راه‌اندازی می شود

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص مشکلات ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: شهرداری کرمانشاه در سال‌های اخیر با واگذاری تمام اتوبوس‌های خود به بخش خصوصی، حتی یک اتوبوس در اختیار نداشت و در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰۸ دستگاه اتوبوس را برای شهر خریداری کرده‌ایم.

وی افزود: قیمت واقعی این اتوبوس‌ها بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان است که با مساعدت‌های وزارت کشور این اتوبوس ها به قیمت ۱۴۰ میلیارد تومان برای شهرداری کرمانشاه خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلاتی که وزارت کشور و کارخانه سازنده داخلی با آن مواجه شدند تاکنون ۴۷ دستگاه از این تعداد تحویل شهر کرمانشاه شده و مابقی هم به تدریج تحویل می‌شود.

نوروزی گفت: علاوه بر خریداری این اتوبوس‌ها، در پی راه‌اندازی خط «بی آر تی» در مسیر شرق به غرب کرمانشاه و بالعکس یعنی محدوده میدان کیهانشهر تا میدان سنجابی و مسیر شمال به جنوب و برعکس یعنی میدان فردوسی تا میدان معلم هستیم.

شهرداری کرمانشاه گفت: سرانه سفر در کرمانشاه با وسایل حمل و نقل عمومی ۲.۵ درصد است که این میزان در تهران ۳۳ درصد و در کلانشهرهای دنیا ۶۰ درصد است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بتوانیم این سرانه را در کرمانشاه افزایش دهیم.

وی افزود: با تحویل اتوبوس‌های جدید و راه اندازی خط «بی آر تی» این سرانه در کرمانشاه به ۱۵ درصد و با راه اندازی قطار شهری به بیش از ۳۰ درصد می‌رسد.

نوروزی با اشاره به فعالیت ۷۰۰۰ تاکسی در شهر کرمانشاه گفت: عمده این تاکسی‌ها فرسوده‌اند و در همین راستا تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی در این زمینه لحاظ کرده‌ایم که رانندگان بتوانند با استفاده از آن ناوگان تاکسیرانی شهر را نوسازی کنند.

ساخت و ساز بدون تخلف در کرمانشاه توجیه اقتصادی ندارد

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص تخلفات ماده ۱۰۰ هم گفت: طبق بررسی که انجام دادیم ۱۰۰ درصد ساخت و سازهای شهر تخلف دارند و علت آن هم این است که ساخت و ساز «بدون تخلف» در کرمانشاه توجیه اقتصادی ندارد.

وی افزود: در همین راستا سه برنامه را در دستورکار قرار داده‌شد و در گام اول جرائم ماده ۱۰۰ را به دو برابر افزایش دادیم تا میزان بروز تخلفات کم شود.

وی افزود: از طرفی همزمان با این کار اداره کل پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهرداری کرمانشاه را که عملا فاقد هرگونه فعالیت و نیرویی بود دوباره فعال شد.

نرووزی گفت: همچنین با همکاری نظام مهندسی سامانه‌ای راه اندازی کردیم که گزارش تخلفات ساخت و ساز توسط مهندسین ناظر بلافاصله قابل مشاهده و رسیدگی قرار گیرد.

نوروزی گفت: با همین اقدامات میزان تخلفات ساخت و ساز روند کاهشی پیداکرده و ۳۰ درصد کاهش داشته است.

شهرداری کرمانشاه گفت: برای اینکه قدری توجیه اقتصادی ساخت و سازها را هم بالا ببریم در مناطقی که امکان افزایش سطح اشغال فراهم بود، این اجازه داده‌شد.

نوروزی گفت: همچنین در کمیسیون ماده پنج، افزایش طبقات مصوب شده که هنوز به شهرداری کرمانشاه ابلاغ نشده و بر اساس این مصوبه هرجا که امکان فراهم باشد مالکان می توانند یک طبقه اضافه بسازند اما به شرط تامین پارکینگ.

۱۶۰۰ نیروی کارگر برای نظافت شهر کم داریم/ آغاز طرح «تفکیک زباله از مبدا» در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص انتقادها به وضعیت رفت و روب و نظافت شهر گفت: یکی از مشکلات ما در این زمینه کمبود نیروی انسانی است، بر اساس استانداردها باید به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت شهری شش نیروی شهرداری شامل چهار نیروی کارگری و دو نیروی کارمندی فعالیت داشته باشند که با این حساب باید در شهرداری کرمانشاه با توجه جمعیت یک میلیون نفری شهر، ۶۰۰۰ نیرو شامل ۴۰۰۰ کارگر و ۲۰۰۰ کارمند داشته باشیم.

نوروزی گفت: این تعداد نیروی مورد نیاز درحالی است که ما فقط در شهرداری کرمانشاه ۴۴۶۰ نیرو داریم که تعداد کارگران آن هم کم است و عملا ۱۶۰۰ نیروی کارگر جدید نیاز داریم.

شهردار کرمانشاه گفت: مشکل دیگر در این زمینه فرسودگی ماشین آلات خدمات شهری است که بسیاری از آنها قدمت بیش از ۲۰ سال دارند و مرتب دچار خرابی می‌شوند.

نوروزی گفت: با این وجود وضعیت نظافت نسبت به بسیاری کلانشهرها که غرق زباله هستند بد نیست.

شهردار کرمانشاه از شروع اجرای طرح «تفکیک زباله از مبدا» در کرمانشاه خبر داد و افزود: این طرح در وهله اول در شهرداری کرمانشاه آغاز شده و سال آینده در سطح ادارات دولتی و بعد هم در سطح محلات شهر اجرایی می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح مخازن زباله که وجودشان ضرورتی نداشته باشد جمع آوری می‌شوند و اجرای این طرح و اقدامات موجب می‌شود که دچار انباشت زباله و پدیده زباله‌گردی نشویم.

شهرداری کرمانشاه گفت: این طرح و این اقدامات در سال آینده ساختار و نظام جمع آوری و دفع پسماند در کرمانشاه را متحول می‌کند.

وی افزود: در کنار این اقدامات دو منطقه پنج و هفت شهرداری به مساحت ۳۰۰۰ هکتار به بخش خصوصی واگذار می شود و نیروهای این دو منطقه به سایر مناطق منتقل شده و قطعا وضعیت نظافت شهری بهبود می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در گردنه چری کوهرنگ ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • از وعده چندباره برای «شهربازی» و «تله‌کابین» تا وعده راه اندازی ۲ خط «بی آر تی»
  • عملکرد یکساله شهرداری کرمانشاه
  • ناامنی غذا در غزه وحشتناک است
  • تصاویر وحشتناک از یک موزه پزشکی در آمریکا 
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • مصدومیت ۵۷ نفر در تصادفات شهر مشهد
  • هیچ کدام از تجهیزات بازی مهدهای کودک مجوز بهره‌برداری ندارند
  • مصدومیت سه تن در تصادف جاده ارومیه-سلماس
  • مصدومیت سه تن در تصادف در محور سقز - بوکان