Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛، تیم فوتبال فولاد خوزستان که فصل گذشته نتایج قابل قبولی را از خود به جای گذاشته بود با حفظ کادرفنی سال گذشته و با جذب چند بازیکن در پست های مختلف خود را تقویت نموده و آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر است .

ما در این گزارش به بررسی خرید های جدید فولاد خوزستان می پردازیم :

فولادی ها در پست مهاجم 2 بازیکن به  تیم اضافه  کرده اند:

لوسیانو پریرا

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا بازیکن اهل برزیل که سابقه حضور در لیگ ایران و در تیم های سپاهان ، گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد و فصل گذشته در نفت آبادان با 12 گل زده در رتبه سوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفتاو همچنین سابقه بازی برای فولاد در فصل 92-93 لیگ برتر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا میرزایی

بازیکن جوان و 22 ساله که به صورت قرضی از سپاهان به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوسته است او به عنوان مهاجم می تواند از هر دو پای خود به خوبی بهره بگیردو همچنین وی در 42 بازی برای سپاهان موفق شده 3 گل برای این تیم به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:پیروزی فولاد خوزستان در بازی تدارکاتی

در پست هافبک 3 بازیکن به این تیم اضافه شده اند که عبارت اند از :

شاهین شفیعی 

شاهین شفیعی هافبک 30 ساله و جدید فولاد خوزستان می باشد .او سابقه حضور در تیم های صبای قم ، داماش گیلان ، گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز را دارد و در 58 بازی برای اکسین البرز توانست 17 گل به ثمر برساند.

میثم دورقی

هافبک دفاعی و 28 ساله خوزستانی که سابقه حضور در استقلال اهواز ، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد .

مهدی زبیدی

هافبک 26 ساله و خوش تکنیک سوسنگردی تیم فوتبال فولاد خوزستان که فصل گذشته در پارس جنوبی جم بازی می کرد و در 24 بازی برای این تیم توانست یک گل به ثمر برسانددر پست دفاع این تیم توانست مدافع تراکتور را جذب کند.

عارف آقاسی 

مدافع جوان و ایذه ای جدید فولاد خوزستان که فصل گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در تیم تراکتور سازی تبریز بازی می کرد. او همچنین سابقه بازی در فولاد نوین خوزستان را هم دارد.

و در پست دروازه بانی ناصر سالاری به این تیم اضافه شده است:

ناصر سالاری 

این دروازه بان سابقه قهرمانی با پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول را دارد و در نیم فصل اول فصل گذشته به تیم نفت آبادان رفت و نیم فصل دوم را در خونه به خونه بابل بازی می کرداو جایگزین حامد لک در این تیم شده است .

بازیکنانی که از فولاد خوزستان جدا شده اند می توان به : رحیم زهیوی – احمد عبدالله زاده – حامد لک – یوسف وکیا – علی اصغر عاشوری – مجتبی حقدوست و محمد اهل شاخه اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار لیگ برتر اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم ۵ برد، ۶ تساوی و ۱۳ شکست ثبت کرده‌ و در حال حاضر با تنها پنج امتیاز فاصله با قعر جدول رده‌بندی در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته‌ و عبدالله ویسی که چهارمین سرمربی فولاد در طول این فصل محسوب می‌شود، شش هفته فرصت دارد تا این تیم را از سقوط نجات بدهد.

ویسی روز گذشته در گفتگویی در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت بازیکنان فولاد به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند، گفت: شما وقتی تیمت بد بازی کرده و آن بالا نشسته‌ای و می‌نویسی، قلمت می‌لرزد، چون استرس داری. استرسی که در مغز و عضله و ساق این بچه‌هاست، باید بیرون بیاید. آن کالبدشکافی و روانشناسی را کنار بگذاریم، تیم یک برد و یک گل می‌خواهد.

او ادامه داد: فولاد اگر یک گل جلو بیفتد، اتفاق بدی رخ نمی‌دهد. ما ۱-۰ عقب افتادیم و جلو افتادیم اما جایی که باید حفظ می‌کردیم، انقدر استرس داشتند که آخر بازی گل خوردیم و همه چیز به هم خورد. اگر آن برد را می‌آوردیم، امروز با خیال راحت ناهار می‌رفتیم. اما من ایستاده به شما قول شرف می‌دهم که تمام وجودم را برای تیم می‌گذارم، سید سیروس کمک بخواهد نوکرش هستم، فراز کمک بخواهد نوکرش هستم تا تیم‌هایمان بمانند و بعدا دعوا کنیم. فعلا استرس باعث این اتفاقات می‌شود.

سرمربی فولاد همچنین در واکنش به اینکه بهتر است کادرفنی فولاد از نقطه نظرات خبرنگاران استفاده کند، گفت: نظرات شما به عنوان رسانه و مطبوعات بسیار قابل احترام است، ولی همین الان از ۱۵-۱۶ نفر سوال کنم که یک ارنج برای فولاد بدهید، هر کسی یک نظر دارد. اینکه به ما بگویند با توجه به شرایط آب و هوایی، فوتبالی، جغرافیایی خوزستان، بازیکن گرجستانی به درد اینجا می‌خورد یا برزیلی قابل احترام است. این به ما کمک می‌کند و مشخص هم هست که شما دلتان می‌سوزد. اما یک نفر می‌پرسد چرا ویسی را آوردید؟ ویسی که در فلان تیم فلان بود. این یعنی آن شخص بیماربازی درمی‌آورد تا تیم را به حاشیه ببرد.

وی افزود: مدیر به سابقه منِ مربی را نگاه می‌کند و نظر بزرگان را می‌پرسد و بعد وارد عمل می‌شود. البته گاهی هم شاید از بالا بگویند فلان مربی باشد. ما باید رزومه مربی را نگاه کنیم و اینجا بیاوریم تا اعتبار استان به هم نخورد و در یارگیری هم به او کمک کنیم. باید بدانیم از مربی چه می‌خواهیم و فلسفه باشگاه چیست؟ آیا می‌خواهیم تیم بماند یا آسیایی شود یا میانه جدول باشد یا قهرمان باشد؟ الان بارسلونا گفته ما می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و حالا هم به چند جوان ۱۶-۱۷ ساله بازی می‌دهد و کسی هم ایراد نمی‌گیرد، اما اگر می‌گفتند پول داریم و برو بخر و بیاور و مثل رئال باش، با باخت ۲-۱ دیوانه‌شان می‌کردند.

ویسی تاکید کرد: شما هم با مردم روراست باشید و بگویید می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و از بچه‌های خوزستان استفاده کنیم. الان ۱۱ بازیکن پایه در تیم ملی داریم. مردم بگویند اگر قرار است برای نیفتادن بجنگیم، با بچه‌های خوزستان بجنگیم تا سال بعد خوزستان در تیم ملی بازیکن داشته باشد. یک سالی خوزستان ۹ بازیکن ملی‌پوش داشت و تمرین فولاد تعطیل می‌شد اما الان بازیکن ملی‌پوش نداریم. پس اگر قرار است کاری کنیم، مردم تحمل کنند تا آقای ایکس سه سال سرمربی تیم باشد، اگر تیم افتاد، برود پی کارش دارد اما می‌توانیم تیم را نگه می‌داریم و بعد ۹ بازیکن ملی‌پوش تحویل بدهیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!