Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم برازنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان این شرایط فراهم شده است.
وی افزود: از امروز /اول مرداد/ به مدت یک ماه نام نویسی از این افراد در فرمانداری ها از طریق پر کردن فرم خوداظهاری قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دبیرخانه کمیسیون فاقدان شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی افراد فاقد مدارک هویتی و همچنین ایجاد فضایی برای بهره مندی این افراد از تحصیل است.
برازنده ادامه داد: مدارک لازم برای ارائه درخواست این افراد 2 قطعه عکس از والدین و 2 قطعه عکس از دانش آموز همراه با پر کردن فرم الف و ب در فرمانداری ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی است.
وی افزود: همه افراد فاقد مدارک هویتی واجب التعلیم بدون محدودیت سنی می توانند در این یک ماه برای تحصیل نام نویسی کنند.
به گفته وی سال گذشته بیش از 10 هزار نفر واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در سیستان و بلوچستان برای تحصیل نام نویسی کردند که بیش از چهار هزار نفر از آنان اتباع افغانستان بودند.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال بیش از 15 هزار واجب التعلیم فاقد مدارک هویتی در سیستان و بلوچستان برای تحصیل نام نویسی کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب همچنان با ارثیه های به جای مانده از دوران ستم شاهی دست به گریبان است، هنوز برخی از هموطنان که به دلیل سکونت در روستاها و مناطق دور افتاده از داشتن هویت محروم بودند بدنبال هویت خود هستند.
3042**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کشور افغانستان انقلاب دانش آموز سیستان و بلوچستان نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان