Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@12:27:20 GMT

اعتراف مادر جوان به قتل دختر ۲ ساله‌اش

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۲۹۲۶

اعتراف مادر جوان به قتل دختر ۲ ساله‌اش

ساعت24 - زنی که دختر دوساله‌اش را کشته، از سوی پزشکی قانونی بیمار روانی تشخیص داده شد و اولیای دم مقتول نیز به همین دلیل از او گذشت کردند.

روزنامه شرق: زنی که دختر دوساله‌اش را کشته، از سوی پزشکی قانونی بیمار روانی تشخیص داده شد و اولیای دم مقتول نیز به همین دلیل از او گذشت کردند.

کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل باخبر شدند کودکی خردسال در خانه‌اش به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل به محل حادثه رفتند. در آنجا یکی از اهالی محل که پلیس را باخبر کرده بود خلاصه‌ای از ماجرا را شرح داد و گفت: من با شنیدن صداهای عجیب و غیرمتعارف به موضوع حساس شدم و به خانه همسایه‌ام آمدم. ناگهان دیدم زن همسایه به نام نرگس خودکشی کرده است. به‌سرعت به سمتش دویدم و سعی کردم او را نجات بدهم. با اورژانس تماس گرفتم و وقتی امدادگران رسیدند او را به‌سرعت به بیمارستان بردند، اما من در جست‌وجوی خانه فهمیدم دختر دوساله این زن به نام مینو نیز جان باخته است.

مأموران بعد از ورود به خانه و بررسی شواهد اولیه مطمئن شدند هیچ غریبه‌ای به‌زور وارد محل حادثه نشده است. آنها در ادامه سراغ جسد رفتند و با توجه به کبودی‌های دور گردن مینو پی بردند این دختر دوساله خفه شده است. تمامی آثار و مدارک دلالت بر آن داشت که مینو به‌دست مادر خود خفه شده است به همین دلیل مأموران تصمیم گرفتند به بیمارستان بروند تا از این زن تحقیق کنند، اما پیش از آن همسایه‌ها مورد بازجویی قرار گرفتند تا شاید نکات تازه‌ای از این جنایت فاش شود.

یکی از همسایه‌ها که نرگس را به‌خوبی می‌شناخت، به پلیس گفت: این زن‌ و شوهرش رابطه خوبی با هم داشتند و تنها مشکل‌شان مسائل مالی بود. آنها فقط همین یک بچه را داشتند و من اصلا فکر نمی‌کردم ممکن است روزی نرگس دخترش را به قتل برساند چون هیچ موضوع غیرعادی درباره این زن ندیده بودم.

مأموران در ادامه به بیمارستان رفتند و وقتی از نرگس تحقیق کردند، او برخلاف اظهارات همسایگان گفت به دلیل اختلافات خانوادگی دخترش را به قتل رسانده و قصد داشته به زندگی خودش نیز پایان دهد.

این زن بعد از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی قبل آب جوش روی دست دخترم ریخت و سوخت طوری که جای آن مانده بود. بعد از آن خانواده شوهرم مرتب به من سرکوفت می‌زدند و می‌گفتند بچه‌داری بلد نیستم و لیاقت مادربودن ندارم. حرف‌های آنها من را به‌شدت می‌رنجاند طوری که بعد از مدتی دچار افسردگی شدم و به همین دلیل نزد پزشک رفتم. در این مدت دارو مصرف می‌کردم اما هر بار که چشمم به دخترم می‌افتاد افسردگی سراغم می‌آمد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم او را بکشم و خودکشی کنم تا از این مشکل نجات پیدا کنم.

این زن در گام بعدی به دستور بازپرس پرونده برای انجام معاینه‌های روانی به پزشکی قانونی فرستاده شد و متخصصان اعلام کردند او به جنون مبتلاست. سپس پدر مقتول به‌عنوان ولی دم از شکایت علیه همسرش صرف‌نظر کرد و گفت اطمینان دارد زنش به دلیل جنون دست به چنین کاری زده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و نظر قضائی درباره این زن به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حادثه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

 به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

tags # اسپانیا ، فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس