Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، جدول زمان بندی خاموشی روز دوشنبه بدین شرح اجرا می شود.

در شهرستان تاکستان و قزوین:

در شهرستان های آبیک و آوج:

در شهرستان البرز، بوئین زهرا و شهر محمدیه:

از شهروندان خواسته شده است با اطلاع از مکان و زمان قطع برق نسبت به مدیریت مصرف انرژی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4354366

منبع: مهر

کلیدواژه: خاموشی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین قطعی برق بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای اپلیکیشن «برق من» کاربران را سرگردان کرد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طول و گستره شبکه‌های توزیع برق بسیار زیاد است و با وجود بازرسی‌های مداوم، ممکن است برخی موارد و اشکال ها در شبکه نیز در فاصله بازرسی‌های دوره‌ای ایجاد شود و به همین دلیل مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» موارد موجود را به شرکت‌های برق در سراسر کشور گزارش کنند. اما به گفته شهروند مشهدی ما ساکنان کوچه طبرسی ۴۲ برای ثبت مشکلات خاموشی معابر در این منطقه از طریق این نرم افزار به دردسر افتاده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
باسلام وقت بخیر
طاعات و عبادات شما مقبول درگاه خداوند متعال باشد ان شاءالله
لطف بفرمائید پیگیر باشید از تاریخ ۱۶ اسفند ستون‌های معابر به ادرس بلوار اول طبرسی ۴۲ بعد از چهارم خاموش می باشد بارها در اپلیکیشن برق من اعلام خاموش که در مرحله ثبت اعلام خطا می کند و همچنین به ۱۲۱ تماس گرفته شده گفت شلوغ است یا ۱۵ تا ۲۰ روز طول خواهد کشید در صورتی که در ۷ماه گذشته تا تماس یا در اپلیکیشن برق اعلام خاموشی معابر میشد سریع اقدام میشد. از زمانی خاموشی معابر سرقت وسایل خودرو مردم خیلی زیاد شده است. لطف بفرمائید پیگیر باشید. یاعلی

دیگر خبرها

  • آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار
  • تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • لزوم برنامه‌ریزی در دزفول برای کاهش خسارت‌های احتمالی بارندگی
  • خطای اپلیکیشن «برق من» کاربران را سرگردان کرد
  • یوونتوس - جنوا؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • شمس آذر قزوین - تراکتور؛ چراغ خاموش به سمت بالای جدول / پیش بازی
  • سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود+ جدول زمان‌بندی تحویل سکه
  • جزییاتی از خاموشی ۱۴روزه دوربین‌های طرح ترافیک | طرح ترافیک در ایام عید چگونه است؟
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی پرسپولیس با پیکان در هفته ۲۱ لیگ برتر + ترکیب احتمالی
  • برخورد با واحدهای غیرمجاز شهرستان فردوس که نسبت به اسکان گردشگران اقدام می‌کنند