Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@05:24:41 GMT

دلایل عجیب لغو مراسم ازدواج گرت بیل!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۳۲۳۰

دلایل عجیب لغو مراسم ازدواج گرت بیل!

ستاره ولزی رئال مادرید به خاطر اتفاقی غیرمنتظره، مراسم ازدواج خود را لغو کرد.

به گزارش مشرق، گرت بیل مراسم ازدواج خود را به خاطر اختلافات خانوادگی به زمان دیگری موکول کرد.

 

بال ولزی 29 ساله رئال مادرید قرار بود تابستان امسال در قلعه‌ای تاریخی در منطقه توسکانی ایتالیا با نامزد 26 ساله خود «اِما ریس جونز» ازدواج کند و گفته می‌شد که حتی یک از خواننده‌های معروف آمریکایی هم در این مراسم آواز خواهد خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم اما ظاهراً به تابستان سال آینده موکول شده است تا فراز و نشیب‌های زندگی شخصی ستاره سابق تاتنهام ادامه داده باشد.

طبق اعلام یک منبع نزدیک به خانواده بیل، نامزد بیل از اینکه مراسم ازوداجش به تعویق افتاده نه تنها ناراحت نشده بلکه خوشحال است چرا که آمادگی این مراسم را نداشته است. همچنین طبق اعلام این منبع اِما ریس امیدوار است که به تعویق افتادن مراسم ازدواجش با بیل کمک کند که رابطه تیره و تار او با پدرش که تا چندی پیش به دلیل کلاهبرداری در زندان‌های آمریکا به سر می‌برد، بهبود پیدا کند. دلیل اختلافات نامزد بیل با پدرش، رابطه جنجالی این مرد 54 ساله‌ با زنی نصف سن خودش تنها در فاصله چند هفته پس از آزادی از زندان بوده است.

بیل و نامزدش همچنین نگران آن بودند که روز عروسی آنها تحت تأثیر اتفاق غیرمنتظره دیگری که به تازگی رخ داده قرار بگیرد. ظاهراً پدربزرگ و مادربزرگ نامزد بیل بدون آنکه اطلاعی داشته باشند و به صورت کاملاً اتفاقی در جریان یک مورد جابجایی مواد مخدر قرار گرفته‌اند. پدرزن آینده بیل به دلیل کلاهبرداری دو میلیون پوندی از سرمایه‌گذارانی در اقصی نقاط جهان به زندان افتاده بود.

در همین حال طبق اعلام یکی از دوستان خانوادگی نامزد بیل، تمام تدارکات لازم برای برگزاری مراسم ازدواج او و ستاره رئال مهیا شده بود هر چند در برنامه‌ریزی‌های پیش از مراسم به اِما ریس خبر داده شده که جسد همسر خواهر او پیدا شده است.

او به نشریه سان گفت: برنامه‌‌ریزی‌ها صورت گرفته بود. اِما حتی لباس عروس خود را پرو کرده بود اما با توجه به مشکلات خانوادگی فراوانی که در زندگی آنها وجود داشت، تصمیم بر این شد که مراسم عروسی به تعویق بیفتد تا ابتدا این مشکلات برطرف شود.

از قرار معلوم نامزد بیل در آستانه مراسم ازدواجش مجبور می‌شود که اسپانیا را به مقصد ولز ترک کند تا به خواهر 24 ساله‌اش که به تازگی هم فرزند دومش متولد شده دلداری بدهد.

همچنین گفته می‌شود که نامزد بیل نام پدر خود و چند نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش را که در پرونده گم شدن یک کیف محتوی 750 هزار پوند وجه نقد مرتبط با معامله یک محموله مواد مخدر به عنوان مظنون به سرقت شناخته شده‌اند از فهرست میهمانان مراسم ازدواجش خط زده است.

به هر حال اینطور که به نظر می‌رسد بیل قصد ندارد در اردوی تابستانی رئال مادرید در آمریکا مرخصی بگیرد تا مراسم ازدواجش را برگزار کند و داستان جنجالی زندگی شخصی او ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی ازدواج رئال مادرید فوتبال گرت بیل مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو