Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در جمع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار در کالیفرنیا، اتهامات همیشگی واشنگتن علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه پروپاگاندای رسانه‌ای واشنگتن علیه ایران، این بار در جمع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار، دروغ‌پردازی‌های آمریکا و ضدانقلاب علیه کشورمان مانند "حمایت از تروریسم" را در یک سخنرانی با عنوان "حمایت از صداهای ایرانی" تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این سخنرانی که در کتابخانه رونالد ریگان در کالیفرنیا انجام شد و چهره‌های تندرویی از سنای آمریکا از جمله «تام کاتن» و محکومین امنیتی شناخته‌شده‌ای چون «جیسون رضاییان» نیز در آن حضور داشتند، مدعی حمایت از مردم ایران شد اما درباره دلیل تحریم ایرانیان از سفر به آمریکا هیچ توضیحی نداد.

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی خود، برخی مقامات کشورمان را نیز همچون گذشته به فساد متهم کرد اما بدون ارائه کوچکترین مدرکی، تنها به تکرار ادعاهای بی‌اساس و اثبات‌نشده‌ای پرداخت که طی سالهای اخیر بارها و بارها از زبان منافقین و ضدانقلاب شنیده شده‌اند.

پمپئو در ادامه این سخنرانی، محمد ثلاث (عامل جنایت Crime خیابان پاسداران) را نیز با تکیه بر ادعای خودش، بی‌گناه خواند و از اعدام execution فردی که با اتوبوس ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفت، انتقاد کرد.

وی همچنین بدون اشاره به اقدام غیرانسانی اخیر دولت آمریکا در جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان و صدها مورد رفتار ضدبشری این کشور در سراسر جهان، ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این سخنرانی بار دیگر از ناآرامی‌های ایران نیز حمایت کرد و گفت ایالات متحده پشت تمام معترضان ایرانی خواهد ایستاد.

گفتنی است در حالیکه وزیر خارجه آمریکا در ابتدای سخنرانی خود ادعا کرد تمام افرادی که به سخنان او گوش می‌دهند، با نظرات آمریکا درباره ایران هم عقیده‌اند، یک معترض از میان جمعیت شروع به فریاد زدن کرد و سخنرانی او برای دقایقی قطع شد.

گفتنی است پمپئو، همانند بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، طی هفته‌های گذشته بارها پیام‌ها و ویدئوهایی را در فضای مجازی منتشر کرده که هدف آشکار آنها ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه ایران برای براندازی نظام بوده است.

هر چند پمپئو و مقام‌های وزارت خارجه آمریکا پیگیری چنین سیاستی را رد کرده‌اند اما رسانه‌های صهیونیستی به تازگی اذعان کرده‌اند که تل‌آویو و واشنگتن کارگروهی مشترک برای ناآرام کردن ایران تشکیل داده‌اند.

چندین مقام آمریکایی نیز روز گذشته در مصاحبه با رویترز اذعان کردند اطلاعاتی که کاخ سفید اخیرا درباره ایران منتشر می‌کند، مانند این ادعا که پول حاصل از برجام در داخل کشور هزینه نشده است، بعضا "ناقص"، "اغراق‌آمیز" یا کاملا "تحریف‌شده" هستند تا تصویر سیاه‌رنگی از مقامات ایران ترسیم کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سیاسی سفر جنایت Crime اعدام execution فضای مجازی ایران واشنگتن وزیر خارجه آمریکا ایرانی آمریکایی عکس مرد دختر فیلم حوادث اعدام ایران جوان خانواده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات در مانیل در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس، معترضان شامل فعالان جناح چپ گرا در تظاهرات سه شنبه در مانیل که با سر و صدای زیادی همراه بود، اقدام به پاره کردن پرچم آمریکا کردند تا مخالفت خود را با سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به این کشور و دخالت آمریکا در مناقشات دریایی منطقه‌ای اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مونگ پالاتینو برگزار کننده تظاهرات ضد آمریکایی: ما از این می‌ترسیم که این نشست منجر به استقرار پایگاه‌های نظامی بیشتر آمریکا در جزایر ما شود. از بلینکن در اینجا استقبال نمی‌شود، چون هدفی که آمریکا دنبال می‌کند ایجاد صلح و ثبات در منطقه نیست و تلاش‌های این کشور برای افزایش تنش‌ها و ایجاد بی ثباتی در منطقه است.

برابر بیانیه وزارت خارجه آمریکا، سفر بلینکن به قدیمی‌ترین همپیمان این کشور در آسیا با هدف تقویت روابط بیش از هفتاد ساله میان دو کشور صورت می‌گیرد. این سفر پس از آخرین رویارویی بین نیرو‌های چین و فیلیپین در دریای مورد مناقشه چین جنوبی است که که درگیری‌های خصمانه در آن به میزان نگران کننده‌ای افزایش یافته است.

 

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات در مانیل در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • «بلینکن» برای ششمین بار به غرب آسیا سفر می‌کند
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی | مقام آمریکایی : من در جای خود میخکوب شدم !
  • آمریکا ۳۰ شهروند خود را از هائیتی خارج کرد
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • محور مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا