Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:43:44 GMT

فعالیت مجمع نیکوکاری در مصلی قدس قم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۳۳۱۱

فعالیت مجمع نیکوکاری در مصلی قدس قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام جابر،مسئول سیاسی اجتماعی نهاد نماز جمعه قم ،گفت: باتوجه به ضرورت حل مشکلات محرومین و مستضعفین که در نماز جمعه شرکت می‌کنند مجمع نیکوکاری با رویکرد فقرزدایی و پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی فعال خواهد شد.

مسئول سیاسی اجتماعی نهاد نماز جمعه قم عنوان کرد: بودجه این مجمع صدرصد از طریق جمع آوری کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد در مصلی قدس تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مجمع با هماهنگی و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم و با مدیریت قسمت اجتماعی نهاد نماز جمعه در مصلای قم شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

مجمع نیکوکاری در مصلای قم راه اندازی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصلی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند