Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:55:31 GMT

تمام هتل‌های مدینه نزدیک به حرم رسول الله(ص) هستند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۳۳۸۹

تمام هتل‌های مدینه نزدیک به حرم رسول الله(ص) هستند

مدیرکل اسکان سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۲۰ هتل در مدینه برای اسکان زائران کشورمان در نظر گرفته شده است گفت: تمام هتل‌های مدینه نزدیک به حرم رسول الله(ص) هستند.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، محسن نظافتی با بیان اینکه 20 هتل در مدینه برای اسکان زائران کشورمان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: از روز 27 تیر که اولین کاروان‌های حجاج وارد مدینه شدند، این هتل‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در حال حاضر 4 هتل در مدینه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و سایر هتل‌ها نیز آماده خدمت‌رسانی به زائران است.با توجه به اینکه در حال حاضر روزی 4 یا 5 پرواز از کشورمان به مدینه انجام می‌شود و روز به روز هتل‌های بیشتری در مدینه فعال خواهد شد.

نظافتی همچنین با اشاره به اینکه ایران جزء معدود کشورهایی است که عوامل اجرایی هتل‌ها را از کشور خود به مکه و مدینه اعزام می‌کند تصریح کرد: مدیران هتل‌ها پیش از حضور زائران، هتل‌ها را تحویل گرفته و با کمک عوامل عربی، هتل‌ها را برای ارائه خدمات به زائران آماده می کنند.

مدیرکل اسکان سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به اینکه روند خدمات رسانی هتل‌ها تحت نظارت قرار دارد، افزود: سطح هتل‌ها در مدینه نسبت به مکه بخاطر تخریب هتل‌ها و ساخته نشدن هتل جدید، پایین‌تر است و از این جهت برای تمام زائران کشورهای مختلف کمبود وجود دارد از این رو  مدت حضور زائران کشورمان در مدینه شش روز در نظر گرفته شده است. البته تاکید داریم که در همین هتل‌ها بیشترین خدمات به زائرین ارائه شود.

به گفته وی تمام هتل‌های مدینه نزدیک به حرم رسول الله(ص) بوده و زائران براحتی می‌توانند به حرم دسترسی داشته باشند.

نظافتی درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی هتل‌های مکه نیز خاطرنشان کرد: در مکه 82هتل برای اسکان زائران کشورمان در نظر گرفته شده است. در حال حاضر زائری در مکه مستقر نشده است و فردا شب زائرانی که در روز 27 تیر وارد مدینه شده‌اند، به مکه می روند. مدیران هتل‌ها و همکاران ستادی هتل‌های مکه را آماده کرده اند و هتل‌های مکه مکرمه آماده خدمات‌رسانی به زائران کرده‌اند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام رضا ع زلزله کرمانشاه مرتضی تهرانی دولت مراسم تشییع فلسطین روزنامه مصدومان حادثه حج ۹۷ رسول الله مدینه حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • دزفول غرق شد!
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)