Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه گفت : براساس مصوبه هیات دولت و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، امهال تسهیلات واحدهای تولیدی مناطق زلزله زده از هفته جاری آغاز شد.

وی گفت : براساس مصوبه هیات دولت 23 هزار و 170 میلیارد ریال از تسهیلات واحدهای تولیدی 9 شهرستان و 2 بخش زلزله زده استان کرمانشاه به مدت 2 سال امهال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: 10 هزار میلیارد ریال سود ناشی از امهال این تسهیلات است که دولت این سود را به بانک مرکزی می دهد تا بین بانک های عامل توزیع کند.

شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: چهار هزار و 55 میلیارد ریال تسهیلات مربوط به خسارت دیدگان زلزله در بخش کشاورزی برای امهال وام به مدیریت بحران استانداری معرفی شده اند.

وی گفت :  تاکنون 10 هزار و 624 فقره پرونده برای امهال تسهیلات دریافتی بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان زلزله تشکیل شده و در دست پیگیری قرار دارد که پرونده ها بعد از تکمیل شدن، به منظور طرح در کمیته و ابلاغ به بانک ها، به مدیریت بحران استانداری ارسال شده است.

شهبازی افزود :  10 شهرستان استان کرمانشاه که در زلزله اخیر بیشترین خسارت ها را دیده اند تسهیلات آنها امهال خواهد شد و سرپل ذهاب با 961 فقره پرونده به مبلغ 46 میلیارد و 531 میلیون تومان، ثلاث باباجانی با 2 هزار و 58 فقره به مبلغ 21 میلیارد و 267 میلیون تومان، دالاهو با 2 هزار و 730 فقره پرونده به مبلغ 41 میلیارد و 794 میلیون تومان، جوانرود با یک هزار و 162 فقره به مبلغ 25 میلیارد و 18 میلیون تومان از عمده شهرستانهایی هستند که پرونده وام کشاورزی آنها برای امهال معرفی شده است.

وی افزود : امهال تسهیلات وام زلزله زدگان به مدت 2 سال بوده که با هدف بازتوانی مردم در مناطق زلزله زده اقساطی از آنها دریافت نمی شود.

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

امهال تسهیلات واحدهای کشاورزی برای زلزله زدگان

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است