Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:51:40 GMT

زلزله سیرچ کرمان 91 مجروح در پی داشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۳۴۹۹

زلزله سیرچ کرمان 91 مجروح در پی داشت

ساعت24 -مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت :بر اثر زلزله 5.8 ریشتری بامداد دوشنبه سیرچ در این استان تاکنون 91 مصدوم که دچار شکستگی اندام و یا ترس شده بودند به مراکز درمانی شهر کرمان منتقل شدند.

سید محمد صابری افزود: از این تعداد هفت نفر به دلیل شکستگی اندام ها بستری شدند که نیازمند عمل جراحی هستند و دیگر مصدومان که براثر استرس و ترس دچار ناراحتی های قلبی و دیگر مشکلات روحی شده بودند،به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری این زمین لرزه به بزرگی 5.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر ) ساعت یک و 9 دقیقه و 19 ثانیه بامداد دوشنبه در عمق 10 کیلومتری زمین در سیرچ کرمان روی داد.


موقعیت مرکز این زمین لرزه طول جغرافیایی 57.50و عرض جغرافیایی 30.37گزارش شده است .
سیرچ در 60کیلومتری شرق کرمان قرار دارد .

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خسارات زلزله مجروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کوهپایه از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بیست هکتار از اراضی کوهپایه این شهرستان افزود: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه توسط افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام شد و این اراضی به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

دادستان کرمان ادامه داد: این در حالی است که زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان کرمان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان