Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمدی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز در خصوص وضعیت اخیر بازار لوازم خانگی گفت: امروزه باتوجه به افزایش نرخ ارز، تولیدکنندگان لوازم خانگی در تهیه مواد اولیه با مشکلاتی مواجه بوده و نمی‌توانند کالای خود را ارائه دهند.

وی با بیان این‌که با کمبود مواد اولیه مواجه هستیم، ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر کارخانه‌های لوازم خانگی در خارج از ایران قرار دارند به همین دلیل با افزایش نرخ ارز، کالا به مقدار کافی وارد کشور نمی‌شود و حتی به علت نبود مواد اولیه، تولیدکنندگان نمی‌تواند محصولات را به مقدار کافی تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نوسانات ارزی سبب شده که فروشندگان لوازم خانگی نتوانند محصولات را با قیمت اولیه در اختیار مشتریان قرار دهند و مشتریان نیز توانایی خرید محصولات را با قیمت‌های رو به افزایش ندارند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز عنوان کرد: باتوجه به افزایش بی‌رویه قیمت محصولات لوازم خانگی، مسئولین باید جهت تهیه مواد اولیه دلار ۴۲۰۰ تومانی را برای شرکت‌ها اعلام کنند تا ما نیز جهت ساماندهی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا ارز دولتی برای کالا‌هایی که مشابه ایرانی ندارند، تعیین کنند تا تولیدکنندگان بتوانند مواد اولیه یکساله خود را تامین کرده و به راحتی محصولات خود را تولید کنند. 

 

انتهای پیام/ش

قیمت لوازم خانگی داخلی ۲۵ درصد افزایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه در حال بهره برداری است که ۴ هکتار آن با ۲۱۰ بهره بردار، کوچک مقیاس و خانگی است.

در گلخانه‌های استان گلستان سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه‌ای است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی