Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@10:58:18 GMT

انتقاد شیرسوار از نوع تبلیغ عفاف و حجاب در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۴۰۱۳

به گزارش ایلنا از قائمشهر ، هفتاد و یکمین جلسه ی علنی شورای شهر قائمشهر صبح یکشنبه با حضور اعضا و جمعی از خبرنگاران در محل شورا برگزار گردید.

عباس صالح زاده،نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به مشکلاتی شهری از قبیل سگ های ولگرد ، ساماندهی رودخانه تلار ، احداث محل جمع آوری و عرضه دام و طیور گفت : این مسائل بارها در شورا مطرح شده ولی از طریق شهرداری اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی علت این امر را عدم حضور نماینده ای از شهرداری در جلسات شورا جهت پیگیری مسائل عنوان کرد.

محمدعلی شیرسوار دیگر عضو شورا با بیان اینکه بدترین نوع تبلیغ عفاف و حجاب در قائمشهر توسط سازمان تبلیغات ،نیروی انتظامی و شهرداری انجام میگیرد،اظهار کرد : این نوع تبلیغات به گونه ای است که نه تنها ترویج حجاب انجام نمی گیرد،بلکه توهین به محجبه های جامعه است.

مجید عباسی،دیگر عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر ضمن انتقاد از سازمان حمل و نقل و مسافربری در خصوص بحث پارکبان عنوان کرد :تخلفاتی در این خصوص در سطح شهر در حال رخ دادن است و شاهد دریافت دو برابر هزینه از همشهریان هستیم که ما از شهردار و مدیرعامل سازمان خواهان پیگیری موضوع و ارائه گزارش به صحن علنی شورا هستیم.

وی در ادامه  با توجه به فضای ناامیدکننده در محیط اقتصادی کشور ،ارتقای هتلینگ و بخش اطفال و سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر را خبر خوبی برای مردم شهر دانست.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست وجود زیرساخت های لازم آبیاری قطره ای در نقاط مختلف شهر را یک نقطه مثبت دانست و افزود : با توجه به بحران کم آبی حیف است که برای اینکار از چندتانکر که از نظر فنی هم مناسب نیست جهت آبیاری استفاده کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تبلیغات جامعه شورای شهر سازمان تبلیغات عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم

محمدرضا هاجری در یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: عملیات سربلند وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس، نشان داد دوران اشغالگری، زورگویی و تجاوزگری به سر آمده است و افکار عمومی جهان با فلسطین است. اگرچه حامیان رژیم کودک و زن کش صهیونیستی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و امثالهم، این رژیم درحال احتضار را در نفس کشیدن، زنده نگه داشته، اما خودشان می‌دانند که مرده متحرک شده، نفس‌های آخر را می‌کشد، روزی قطع خواهد شد. همچنین وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط امریکا نشان داد طرح رسوای دو دولتی ادعایی، سرابی بیش نبوده است.

او افزود: مراسم بزرگداشت سعدی در اول اردیبهشت، متأسفانه سال به سال تنزل پیدا کرده است و آنگونه که شایسته نگین فرهنگ، زبان و ادب فارسی است، برگزار نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری در سفر به شیراز فرمودند: سعدی و حافظ، دو گوهر درخشان بر پیشانی زبان فارسی و ادبیات فارسی هستند. این چیزی نیست که کسی بخواهد آن را معرفی کند. روزگاری رؤسای جمهور، وزیران فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی در مراسم سالروز سعدی شرکت می‌کردند، اما کار را به جایی رسانده اند که حتی وزیران به مراسم نمی‌آیند، پیام می‌فرستند. این بی احترامی تحقیر آمیز را نمی‌توان توجیه کرد.

هاجری ادامه داد: لازم است مجمع نمایندگان فارس، با طرح سوال و تذکر به دو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری ازجایگاه شیراز و مفاخر فارس دفاع کنند؛ لذا با شعار نمی‌توان روستایی را اداره کرد و استان فارسی که در نوروز امسال مقام اول حضور گردشگران را داشته است دو وزیر فخیمه چرا حداقل برای سپاسگزاری به شیراز نیامدند و شیراز در قلّه فرهنگی را به پای سلایق ناصواب قربانی کردند.

او اضافه کرد: متأسفانه صدا و سیمای مرکز فارس همچون سال‌های گذشته، مراسم آرامگاه سعدی را به صورت زنده پوشش خبری کامل نداد، که جای تأسف بسیار دارد. این قصه پر غصه همچنان ادامه دارد. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: نزدیک به دو دهه در خیابان قصرالدشت، نزدیک عفیف آباد، محل ساخت برج‌های دوقلو تجاری، سد معبر ایجاد شده است و پیاده راه‌ها اشغال، معابر عمومی و کوچه‌ها به محل ساخت الحاق شده اند. این در حالی است که حق شهر به یغما رفته و با مفاسد اقتصادی همراه و همزاد بوده و گویا پروژه مصادره شده است؛ لذا تقاضا دارم دستگاه‌های عزیز قضائی، بازرسی محترم، حقوقی شهرداری و کمیته شفافیت شورا در این پروژه و مکان ناصواب و نا مناسب ورود پیدا نموده، به ادامه اشغالگری‌ها پایان دهند.

هاجری ادامه داد: شورا و شهرداری شیراز با کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و وام مناسب، مشکل تاکسی‌های فرسوده را در شیراز برطرف کرد و به منظور پاک و سلامت نگه داشتن فضای شهری، واگذاری دوچرخه‌های برقی به مردم را با تسهیلات ویژه از جمله وام‌های بی بهره عملیاتی کنند.

او با بیان اینکه بانک شهر می‌تواند در این کار، پیش قدم شود، افزود: شورا و شهرداری سود بانکی را به عهده بگیرد تا شاهد رونق و گسترش دوچرخه‌های برقی باشیم. از سوی دیگر شرکت دوچرخه‌های بی دود، می‌تواند دوچرخه‌های خود را به مردم واگذار نماید تا مردم صاحب شده، استفاده از دوچرخه‌های برقی، عمومی و خصوصی‌تر دنبال شود. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: بدون شک شورا و شهرداری جلودار جهش عمران و آبادی شهر بوده، هست و خواهد بود. اما میل به پروژه‌های بزرگ شهری عاملی شده است تا بعضی پروژه‌های عمرانی محلات مستضعف شهر گم شده و مهجور بمانند.

هاجری تاکید کرد: نباید اجازه داد پروژه‌های راهگشای خُرد به پای پروژه‌های کلان قربانی شوند. چرا که امید آفرینی در شهر اقتضا می‌کند پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم. همچنین قرارگاه محرومیت زدایی بهتر است آورده‌ی دیگر دستگاه‌ها غیر از شورا و شهرداری را ارائه نماید تا ترک فعل دیگر دستگاه‌ها در محرومیت زدایی مشخص شود و شهرداری، ام المخارج شهر تلقی نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا
  • انتقاد از برخوردهای تند گشت ارشاد در روزنامه جوان