Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، همایش علمی انجمن آسیب‌شناسان فک و دهان و صورت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دنیا صدری نایب‌رئیس انجمن آسیب‌شناسان فک و دهان و صورت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جمعی از اساتید برجسته رشته تخصصی و پیشکسوتان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه شهید بهشتی، داشگاه شاهد و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در سالن کنفرانس دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با سخنرانی دکتر مریم ستوده، دکتر پویان امینی شکیب و دکتر فاطمه شاهسواری شامل دو برنامه Case presentation و سخنرانی با عنوان Moleculor diagnsis of HPV in OPSCC بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و در پایان همایش نیز گزارش فعالیت‌های انجمن ارائه شد.

202

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشکده دندانپزشکی دکتر دنیا صدری همایش فک و دهان و صورت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دانشکده دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه‌اندازی دانشکده داروسازی و جذب دانشجوی بین‌المللی داروسازی در این دانشکده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دانشکده تنها دانشجویان بین‌المللی و خارجی جذب می‌شوند تا در گام نخست درآمدزایی برای تجهیز دانشکده داروسازی قزوین انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عبدالله دیده‌بان امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در نشست خبری با اهالی رسانه که به مناسبت هفته سلامت در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سال‌ها مطالبه‌گری دانشکده داروسازی در دو طبقه از ساختمان دانشگاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این دانشکده جذب دانشجوی ایرانی نداریم، گفت: با راه‌اندازی این دانشکده فقط دانشجویان بین‌المللی و خارجی جذب می‌شوند تا در گام نخست درآمدزایی برای تجهیز دانشکده داروسازی قزوین انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان از تکمیل ۴۶ طرح عمرانی حوزه درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۰ طرح عمرانی حوزه سلامت را هم در دست اجرا داریم که برخی از آنها پیشرفت ۸۵ درصدی دارد.

دیده‌بان میزان پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی را ۳۰ درصد دانست و ادامه داد: میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در ابتدای دولت سیزدهم ۹ درصد بود که با مصوبه سفر این پیشرفت ۳۰ درصدی حاصل شده و امیدوار به افتتاح فاز نخست آن با ۳۵۰ تخت بیمارستانی در همین دولت هستیم.

وی از خرید ساختمان جدید برای بیمارستان اعصاب و روان قزوین خبر داد و اضافه کرد: با اختصاص ساختمان جدید با مساحت ۶۵۰۰ متر مربع حداقل ۱۵۰ تخت به ظرفیت بستری بیماران این حوزه در استان قزوین اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه‌اندازی چهار دستگاه ام آر آی و یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی در دولت کنونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: تعداد دستگاه‌های ام آر ای ما از چهار به پنج دستگاه افزایش پیدا کرده و چندین دستگاه اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی نیز به این مجموعه افزوده شده است.

دیده‌بان با بیان اینکه ساخت مرکز دیالیز محمدزاده را در حال انجام داریم، ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز دیالیز، تعداد مراکز دیالیز به سه مرکز افزایش پیدا می‌کند. در ضمن دو مرکز جراحی چشم دولتی نیز داریم.

وی اضافه کرد: در نهایت رتبه کیفی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از ۲۲ در دولت قبل به ۱۸ در دولت سیزدهم ارتقا پیدا کرده و در بین ۲۶ دانشگاه تیپ دو کشور نیز رتبه ما چهار است.

کد خبر 746859

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین