Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد 33 ساله ای که متهم است با اغفال زنان و دختران جوان و به قصد اخاذی از آنان فیلمبرداری می کرد با تلاش ماموران دستگیر شد.

در پی اعلام شکایت چند خانواده از مردی که با تهدید به انتشار فیلم قصد اخاذی از طعمه های خود را داشت، این پرونده مورد بررسی قرار گرفت. قضات پس از بررسی محتویات پرونده و شنیدن اظهارات شاکیان، درحالی دستور دستگیری متهم جوان را صادر کرد ند که تحقیقات ماموران انتظامی نشان می داد: این متهم در مکان نامعلومی به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران انتظامی در بررسی های مقدماتی خود به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متهم مذکور از طریق تماس های تلفنی، زنان ودختران جوان را اغفال می کند و با کشاندن آن ها به یک منزل مسکونی دست به اقدامات مجرمانه می زند.

بنابراین آن ها با همکاری شاکیان وطی یک قرار صوری موفق شدند این مرد که شهرام نام داشت و 33 ساله بود را دستگیر کنند. تحقیقات پلیس درحالی این مرد را در برابر اتهام اخاذی های میلیونی قرار داده است که تاکنون 10 تن از طعمه های وی با مراجعه به کلانتری از این فرد شکایت کرده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنان تنها وقتی در را باز می کردند 4 مرد را می دیدند! / در گرگان رخ داد

چه بلایی سر معصومه و سمیرا در ویلا آمد / 8 مرد به من رحم نکردند

ستوان کثیری را می شناسید؟ / او در ارس چه کرد؟! + جزییات

داماد قبل بله شنیدن از عروس اقرار وحشتناکی کرد + عکس

خانواده این آقای وکیل در خطر است! + تصویر

ماجرای کت و شلوار مارکدار معتادان خیابانی تهران!

این دختر توسط شاه به شیخ نشین ها هدیه شد! +تصویر

این زن موهایش را تراشید تا همه را فریب دهد+ عکس

عروس باردار بخاطر دختر بودن نوزاد کتک خورد! / جنین مُرد!

پسر همسایه جذب زیبایی های زن مطلقه نشد و تاوان بدی داد! +عکس

مهین از خلوت های شاگرد مغازه با زنم گفت تا بامن دوست شود!

تکرار یک فاجعه این بار در تهران / مرد ی پسربچه ای را به خانه اش کشاند

ثروتمندترین سگ را بشناسید؟! / صاحبش کیست؟! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث فیلمبرداری اغفال دختران عکس مرد فیلم دختر ایران حوادث اعدام جوان خانواده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب