Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر گاهنامه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تیراژ نشریات دانشجویی فاجعه‌بار است، گفت: با گسترش فضای مجازی دانشجویان مثل سابق به نشریات دانشجویی توجه نمی‌کنند.

امیر حسین عسکرپور، سردبیر گاهنامه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با نام آسمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ویژگی‌های این گاهنامه که ۵ سال از انتشار آن می‌گذرد، گفت: این گاهنامه بیشتر به موضوعات سیاسی و اجتماعی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در رابطه با موضوع سیاست بیشتر مبحث علوم انسانی در این نشریه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کنار موضوعات اجتماعی مباحث ادبی شامل اشعار و داستان‌های دانشجویان چاپ می‌شود، دانشجویان فعال در این گاهنامه توانسته اند در جشنواره‌ای ادبی مختلفی برگزیده شوند که این یکی از دستاوردهای این نشریه دانشجویی در زمینه توانمندسازی نویسندگان دانشجو است.

سردبیر این نشریه دانشجویی در رابطه با مشکلات نشریات دانشجویی گفت: علاوه بر مسائل مالی که نشریات دانشجویی با آن دست به گریبان هستند، در زمینه جذب مخاطب نیز نشریات مشکل شده اند؛ چرا که با گسترش فضای مجازی دانشجویان مثل سابق به نشریات دانشجویی توجه نمی‌کنند.

عسکرپور با بیان اینکه ذائقه دانشجویان نسبت به نشریات دانشجویی تغییر کرده است، گفت: فضای مجازی طیف وسیعی از مخاطبان نشریات دانشجویی را از آن دور کرده و تیراژ نشریات دانشجویی فاجعه بار است. دانشگاه ما با داشتن بیش از ۵ هزار دانشجو دارای تیراژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ نشریه است. برای همین لازم است که برای جذب مخاطبان نشریات دانشجویی بازنگری‌های انجام  شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریه دانشجویی علوم پزشکی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه

به گزارش جام جم آنلاین، گروه‌های اپوزیسیون خارج نشین همواره وقتی دولت های غربی با بحران داخلی مواجه می‌شوند، فرصت را مغتنم دانسته و با جذب پول از سرویسهای امنیتی کشورهای مقیم، شوی موازی به راه می‌اندازند تا افکارعمومی را دچار خطای شناختی در فهم مساله اصلی کنند.

در حال حاضر که جهان با موج گسترده راهپیمایی علیه صهیونیست ها مواجه است و دانشگاه‌های جهان علیه اسرائیل تحصن‌های بزرگ به راه انداخته‌اند، دُم خروس وابستگی اپوزیسیون ضد ایرانی به اسرائیل بیرون زده و آن هوس کرده‌اند  به بهانه حکم یکی از چهره‌های موثر در اغتشاشات سال ۱۴۰۱، تجمعات موازی به راه انداخته و حواس افکار عمومی را از جنایات در غزه پرت کنند!

دولت های غربی سالهاست از وطن‌فروشانی که به هر بهانه‌ای، فشار بر کشور خود را فریاد می‌زنند، برای تغییر فضای داخلی خود بهره برده و سعی می‌کنند به کمک آنها، مسائل اصلی و تجمعات واقعی اعتراضی را به حاشیه ببرند.

سازمان منافقین از قدیمی‌ترین گروه‌هایی است که بنابر بودجه و سفارش لابی صهیونیستی با برکزاری تجمعات پولی، فضای خیابانها در غرب را مدیریت می‌کند.

هرچند به گفته صاحبنظران، این‌بار ایرانیان خارج کشور با هشیاری، همراه لیدرهای صهیونیستی نخواهند شد، اما نفس تلاش دوباره آنها برای ایجاد فشار رسانه‌ای بر ایران و فراموش شدن چهره ضدحقوق بشری اسرائیل، باعث رسوایی‌شان شده است.

دادخواهی نمایشی برای توماج صالحی درحالیست که به نظر می‌رسد حکم این چهره همراه با اغتشاشات دو سال قبل احتمالا تغییر خواهد کرد و تجمعات کنونی تنها بهانه‌ای برای به حاشیه بردن وضعیت فاجعه‌بار غزه است.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد